יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות גבעת שמואל / טייס הקרב והאלוף האולמפי נועם גרשוני הופיע באולם התרבות שגבעת שמואל

טייס הקרב והאלוף האולמפי נועם גרשוני הופיע באולם התרבות שגבעת שמואל

"אין גבול למה שאדם מסוגל לעשות אם הוא רק מאמין בעצמו ומוצא את הכוחות הטמונים בו", זהו המסר שהעביר נועם גרשוני בהרצאתו המרתקת בשבוע שעבר

טייס הקרב והאלוף האולמפי נועם גרשוני הופיע באולם התרבות שגבעת שמואל
טייס הקרב והאלוף האולמפי נועם גרשוני הופיע באולם התרבות שגבעת שמואל

באולם התרבות בגבעת שמואל. אל מול קהל רב ומגוון עמד נועם גרשוני- טייס קרב ואלוף האולמפי וריתק את הקהל. גרשוני נפצע באורח אנוש בתאונת מסוקים במלחמת לבנון השנייה ועבר תקופת שיקום ארוכה וקשה. גרשוני שרד כנגד כל הסיכויים וקיבל את חייו במתנה ולכן הוא טוען שאסור לו להיכנע לסבל הפיזי, הכאבים והתחושות הקשות.

“ברגע שהבנתי שיש לי את הכוח לשנות את נקודת המבט על חיי והכל תלוי בכוח הרצון שלי, מאותו רגע תהליך השיקום הותנע”, אמר. בתהליך הדרגתי שדרש כוחות עצומים הוא לימד מחדש את גופו את כל הפעילויות הקטנות. הבין והעריך את הערך העצום בכל פעולה קטנה של הגוף.

בהתמדה ובנחישות נועם חזר לאהבתו הגדולה – ספורט והתקדם בענף הטניס. במוטיבציה אדירה הוא כבש פסגות חדשות בזה אחר זה עד לזכייה הגדולה במדליית הזהב  בלונדון 2012 ובעקבות כך הדליק משואה בטקס יום העצמאות הממלכתי. ההרצאה הייתה כחלק מתכנית התרבות של המחלקה לתרבות יהודית בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות