יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד – העירייה ערכה כנס – בעלי עסקים לא הגיעו

יהוד – העירייה ערכה כנס – בעלי עסקים לא הגיעו

משבר אמון נוסף בין העירייה לבעלי העסקים ביהוד. העיריה יזמה כנס בעלי עסקים כנס בנושא שיווק דיגיטלי ותכנון עיסקי, אליו הגיעו מספר קטן של בעלי עסקים. מספר אחד מבעלי העסקים - "עכשיו שנת בחירות אז נזכרים פתאום בבעלי העסקים, ארבע שנים אנחנו מבקשים עזרה וסיוע ואומרים שאין כוח אדם"

כנס עסקים ביהוד

רוב בעלי העסקים ביהוד, לא מעריכים במיוחד את תפקוד העירייה. השבוע ערכה העירייה כנס בעלי עסקים בשיתוף מעוף ומשרד הכלכלה, אליו הגיעו קומץ קטן של בעלי עסקים.
הכנס נפתח במעמד ראש העיר יעלה מקליס שפנתה אל בעלי העסקים ואמרה – “אתם הכוח המניע, מנוף לצמיחה ולפיתוחה של העיר, לקהילה חזקה ומפותחת. אתם השותפים לדרך וזכות גדולה לנו, כרשות מקומית, לסייע לכם ככל שניתן”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יעלה מקליס כנס עסקים ביהודבכנס סיפר רוברט פינקס על שירותי המעוף לבעלי עסקים המעמידה כלים ניהוליים ומעשיים לטובת בעלי העסקים במטרה לממש את הפוטנציאל העסקי של כל עסק ועסק. בהמשך ניתנה הרצאה  על ידי ד”ר יניב לוויתן מומחה לשיווק דיגיטלי עם טיפים לניהול פעילות עסקית בסביבת המידה הדיגיטלית, בדגש על זירת הרשתות החברתיות. הכנס התמקד בקידום ובשיווק בפלטפורמות הדיגיטליות כפי שעושים זאת ברשתות החברתיות בעולם המתוקשב של היום תוך מתן דוגמאות מהן ניתן ללמוד מהצלחות בעולם.
מספרת בעלת עסק בעיר – “התקשרו אלי מלשכת ראש העיר לשאול אני מתכוונת להגיע לכנס ועניתי שלא, אנחנו פונים במשך השנה על בעיות של חנייה ותאורה ופינוי אשפה ובעיות שיש מחלקת רישוי עסקים והתשובות שמתקבלות שהכל בטיפול ולא ניתן לטפל בבעיות של שנים תוך זמן קצר. אז בעלי עסקים לא מאמינים לעירייה ומצביעים ברגליים. ברור שזה בגלל שנת בחירות, פתאום עושים כנסים לבעלי עסקים. לשירותי מעוף אפשר להגיע בלי העירייה, זה שירותים של משרד הכלכלה”כנס בעלי עסקים ביהודמעיריית יהוד נמסר שמדובר בכנס שהוא יריית הפתיחה לכנסים נוספים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות