יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / מתנ”ס יהוד: האקדמיה למחול על שם פנינה כהן חדד ז”ל

מתנ”ס יהוד: האקדמיה למחול על שם פנינה כהן חדד ז”ל

"ברגע שאני מצליחה לגעת בילדים בנקודה רגשית ולגרום להם אושר- את שלי עשיתי", כך אומרת יעל יעקבי, מנהלת האקדמיה למחול 'יו דאנס' על שם פנינה חדד ז"ל, במתנ"ס יהוד.

געגוע
געגוע

אז אם אתם חולמים על ריקוד או שיש לכם ילדים שלא מפסיקים לרקוד מול המראה – בואו להגשים את החלום ב’אקדמיה למחול’, הפועלת במתנ”ס יהוד מונוסון בהנהלתו של יוחנן בלכנר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כיום לומדות באקדמיה למחול  כ-200  בנות מגילאי שלוש עד כיתה י’, בשעות אחר הצהרים. המתנ”ס שידרג את הסטודיו, למקום מקצועי ומודרני , הכולל מראות, הגברה, ורצפת פרקט, והכל נועד גם עבור רקדנים מקצועיים. המקום מהווה אבן שואבת לכל אותם ילדות שאוהבות  לרקוד, ולא משנה באיזה סגנון מדובר, כי יש כאן את הכל: גם בלט קלאסי, גם מחול מודרני וגם היפ הופ- כן אותו סגנון שנועה קיריל רוקדת.

לכתבות נוספות:
מתנ”ס יהוד – הקייטנה הכי מדליקה ומגניבה בבקעת אונו
תלמידי ‘מרכז אאורה למצוינות’ בבתי הספר ביהוד-מונוסון סיכמו שנת פעילות שלישית 

מה הרקע האישי שלך ומה את מביאה לאקדמיה?
“אני מנהלת את האקדמיה כשנה וחצי, ויש לי ניסיון רב בתחום. לפני שהגעתי למתנ”ס, היו אמנם חוגי מחול, אבל זו לא הייתה אקדמיה, ואני מנסה להוביל למקום אחר יותר מקצועי. האני מאמין שלי הוא להביא את המחול למודעות של הילדות ולאפשר לכל אחת להשתלב  לפי הרמה שהיא רוצה להשקיע. מי שרוצה לבוא ולרקוד בכיף, כמו חוג  ‘היפ הופ’ שאינו מחייב , והוא מתקיים אחת לשבוע.

במקביל יש לימודי בלט קלאסי ומחול מודרני, שהם מקצועיים יותר בליווי נגינת פסנתרנית. מי שלומד ריקוד, מדובר במסלול משולב של כמה סגנונות: בלט קלאסי , שיעור במחול מודרני ושיעור בהיפ הופ, כאשר הכוונה היא  לקיים מסלול מקצועי של ארבע פעמים בשבוע”.

געגוע
געגוע

מה הרעיון מאחורי השילוב?
“לאפשר לילדות להתפתח, הסגנון הקלאסי תורם למשמעת וסדר שזה הא’-ב’ לכל רקדנית, המודרני- נכנס יותר לנשמה, יותר חוקר את עצמך בתוך התנועה ואילו ההיפ- הופ ,זה סגנון עכשווי יותר ופופולרי אצל ילדים, הנחשפים לכך בטלוויזיה במוסיקה העכשוויות, ויותר מפתח מיומנויות אחרות וזה מאוד ‘אין”.

שיר לשירה
שיר לשירה

מאיזה גיל אפשר להתחיל?
“כבר מגילאי שלוש בקבוצת ילדות עד גילאי שש, המוגדרת כקבוצת הגיל הרך, ונקראת ‘מחול  יצירתי’. השיעורים מתקיימים פעם –פעמים בשבוע. מדובר בחשיפה לעולם המחול והדמיון ,בה מפתחים מיומנות ריקוד בדרך יצירתית”.

מה גורם לך לתחושת סיפוק מכל העשייה?
“במידה ואני מלמדת בלט קלאסי, יש לי סיפוק שמבצעים תרגיל בצורה טובה יותר, ולגבי כל הרקדניות, אם אני גורמת לילדה, שלא הייתה  לה גישה למחול- לרקוד”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות