יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון: עשרות בעלי עסקים הגיעו לכנס העסקים 2018 שהתקיים בעיר

יהוד-מונוסון: עשרות בעלי עסקים הגיעו לכנס העסקים 2018 שהתקיים בעיר

אמש התקיים כנס העסקים של יהוד-מונוסון לשנת 2018, אליו הגיעו עשרות בעלי ובעלות עסקים מכל רחבי העיר. את הכנס, שמתקיים זו השנה השנייה ברציפות ערכו המחלקה לקידום עסקים בעיריית יהוד-מונוסון, משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות מעוף והסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים למען תושבי ותושבות העיר בעלי העסקים.

יעל אור בכנס העסקים
יעל אור בכנס העסקים

במהלך הכנס נהנו בעלי העסקים מהרצאות מגוונות בתחומים שונים, בין היתר: הרצאתו הידועה של אריה מליניאק בנושא הפיכת הלקוחות לאוהדים, הרצאה של דינה אברמסון בנושא יחסי-ציבור לעסקים קטנים ובינוניים וכן הרצאה של מנהלת האסטרטגיה בפייסבוק ישראל, שרית שטרנבך בנושא קידום עסק בעולם דיגיטלי. על הפקת הכנס עמלו אנשי אנשי אגף השירות לתושב בראשותה של דולי אידלסון.

“המטרה שלנו במעוף היא לתת לעסקים את הכלים שיסייעו להם להצליח. ניתן לקבל אצלנו  ייעוץ עסקי, ליווי בכל השלבים להשגת מימון, קורסים מקצועיים בנושאים רלוונטיים ועוד. הכל בסבסוד משרד הכלכלה והתעשייה, מתוך הבנה שהעסקים הקטנים והבינוניים הם מנוע הצמיחה העיקרי של המשק”, הסביר מנהל מעוף ראשל”צ שנכח בכנס, רוברט פינקס. “העסקים הקטנים והבינוניים מספקים מקומות תעסוקה ומחזקים את הערים על ידי מתן שירותים לתושבים ותשלום מיסים לרשויות. עד כה סייענו למאות עסקים רבים ביהוד-מונוסון בליווי מקצועי במגוון תחומים ובהשגת מימון להגדלת העסק. אנו שמחים לערוך בעיר כנס שיקדם עסקים רבים נוספים ומודים לעירייה על שיתוף הפעולה”.

לכתבות נוספות:
גזבר עיריית יהוד – 13 אלף שח השקעה בכל תלמיד
מתנ”ס יהוד: האקדמיה למחול על שם פנינה כהן חדד ז”ל

יעל אור בכנס העסקים
יעל אור בכנס העסקים

מנהלת מחלקת קידום עסקים בעיריית יהוד-מונוסון, יעל אור פנתה במהלך הכנס לבעלי העסקים ואמרה: “אתם הלב הפועם של יהוד-מונוסון, אתם הכוח הכלכלי שמניע את העיר קדימה, שהופך אותה לעיר חזקה, עיר איתנה. העסקים בעיר הפכו להיות שם דבר בכל המדינה: מבורקס חזן, לשווארמה דונר, דרך מיקרו-פוקוס (HP לשעבר), מועדון הגריי שמפתח את חיי הלילה, בר אנדמן, פיצוחי גל ועוד רבים וטובים אחרים שהופכים את העיר שלנו למשהו מיוחד במינו. בזכות כולכם יהוד-מונוסון כיום היא עיר משגשגת ומבוקשת בלב מדינת ישראל”.

עיריית יהוד-מונוסון פועלת בכל העוצמה כדי להגדיל את שטחי המסחר והתעסוקה ברחבי העיר בדרכים רבות. אם זה במקב”ת גני יהודה בו נאבקה העירייה והצליחה להגדיל את שטח המסחר בו מ-50,000 מ”ר ל-300,000 מ”ר של מסחר ותעסוקה. גם במקב”ת מגשימים נאבקת בימים אלו העירייה במטרה להגדיל עד כמה שניתן את שחטי המסחר בפרויקט זה. בנוסף, עיריית יהוד-מונוסון מצויה במאבק ציבורי מול רשות שדות התעופה על השטח שמדרום לכביש 461. העירייה פועלת כדי שהשטח המדובר יהפוך לשטח מסחר ותעסוקה למטרת פיתוח וחיזוק העיר. כמו כן, אנשי העירייה עומלים רבות על תכנית ההתחדשות של אזור התעסוקה בעיר כדי להגדיל אותו, למנף אותו ולהפוך אותו לאזור תעסוקה ומחסר מוביל בלב גוש דן וזה בא לידי ביטוי בהגדלת מתחם “ביג” בעיר והקמת מתחם “סקיי סנטר” המצוי בבנייה בימים אלו וצפוי להתאכלס כבר בקיץ 2020 ולשנות את פני האזור כולו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות