יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / חינוך / יום לימודים ארוך בגני ילדים באור יהודה

יום לימודים ארוך בגני ילדים באור יהודה

אחרי מאמצים רבים של ראש העיר, עו"ד ליאת שוחט, שוכנעו במשרד החינוך להכליל 17 גנים בתכנית מיל"ת שתאפשר לילדים ליהנות מארוחה חמה ויום לימודים ארוך במחיר נמוך. ליאת שוחט: "השגנו את מה שרצינו"

יום לימודים בגני ילדים באור יהודה

עיריית אור יהודה קיבלה לאחרונה אישור רשמי ממשרד החינוך להפעיל יום לימודים ארוך ב-17 גני ילדים בעיר. יש לציין כי אור יהודה היא העיר היחידה שקיבלה אישור בשנת תשע”ז להצטרף לתכנית מיל”ת שזוכה לשבחים רבים ובעיקר מאפשרת להורים לזכות במחיר נמוך מאוד (1,800 ש”ח בלבד לשנה!) בעבור לימודים עד השעה 16:00.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יום לימודים בגני ילדים באור יהודה

העירייה הצהירה לכל אורך הדרך כי תפעל להכנסת התכנית כבר לשנה הזו. למרות זאת, במשרד החינוך החליטו, בעיקר משיקולים תקציביים, שלא לכלול רשויות נוספות בתכנית, אך בעקבות מסע שכנועים ארוך הוסכם כי 17 גנים ייכנסו כבר השנה לתכנית, כאשר במהלך הקיץ תישקל האפשרות להרחיב את התכנית לגנים נוספים בעיר. הגנים שיצורפו לתכנית החל מה-1 בנובמבר הם אלו שנמצאים בשכונות בעלות רקע סוציו-אקונומי נמוך. המימון לתכנית משולב מצד העירייה, משרד החינוך וההורים.

עו”ד ליאת שוחט, ראש עיריית אור יהודה, ציינה: “למרות ששום עיר לא צורפה השנה לתכנית ברמה הארצית, הצלחתי לשכנע את ראשי משרד החינוך בחשיבותה לאור יהודה, ובכך השגנו את מה שרצינו. תכנית מיל”ת כוללת תכנים ייחודיים ומטרתה לאפשר הזדמנות שווה למיצוי מרבי של כישרונותיהם של הילדים. באותם גנים יקבלו הילדים יום לימודים ארוך חמישה ימים בשבוע עם ארוחה חמה, שני חוגים ולמידה חוויתית שתיתן להורים שקט מכיוון שילדיהם ייהנו מרצף חינוכי באמצעות סייעת שתועסק על ידי העירייה. אין לי ספק שזו רק ההתחלה, וכעת המשימה שלי היא להביא לכך שבשנה הבאה כל גני הילדים יוכלו ליהנות מיום לימודים ארוך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יום המעשים הטובים- צעירי העיר אור יהודה מתנדבים. סטודיו ישראל

אור יהודה: צעירי העיר בשלל מיזמים לרגל יום המעשים הטובים

תפריט נגישות