יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / כחלון מבטיח – 1000 דירות במחיר למשתכן ביהוד

כחלון מבטיח – 1000 דירות במחיר למשתכן ביהוד

בחודשים הקרובים צפוי להתפרסם מכרז לקבלנים הרוצים לבנות את השכונה החדשה ביהוד מונוסון, על גבול קריית הסביונים. 1000 דירות יהיו במחיר למשתכן

משה כחלון מחיר למשתכן
צילום- יוסי אלוני

תכנית הדגל של שר האוצר כחלון מעלה הילוך לקראת המחצית השנייה של 2018. 9,500 דירות ייצאו לשיווק באזורי ביקוש, 1,000 מהן ביהוד-מונסון. כחלון: “התחייבנו לטפל במשבר הדיור ואנחנו מקיימים. הדירות האלו יגדילו את ההצלחה של מחיר למשתכן ביהוד-מונסון. עבדנו קשה’ שלוש שנים’ כדי להוריד את מחירי הדיור, ולא נוריד את הרגל מהגז עד שנסיים לפתור את משבר הדיור”


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ביהוד-מונסון, אזור ביקוש גבוה מאוד, צפוי בו שיווק של כ-1,000 יח”ד במסגרת מחיר למשתכן, שכולל אזור מגורים ואזור תעסוקה.  בתוך כך, כבר ברור כי הסכם הגג עליו עמלו משרד האוצר, מינהל התכנון ועיריית יהוד מונוסון, לא ייצא אל הפועל עד לבחירות הקרובות.

משה כחלון ויעלה מקליס
צילום ארכיון

עד כה 51,152 דירות הוגרלו במסגרת התוכנית, כאשר מתוכן כמות הזוכים היא 48,812. כ-12,000 זוכים כבר בחרו את הדירות ונמצאים עמוק בתוך הליך בניית דירתם. מעל 15 אלף יח”ד בהיתר מלא ומתקרבים להליך הבחירה על ידי הזוכים. 8,963 יח”ד בנמצאים בהליך אישורים בהחלטות ועדה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות