יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / הפועל קריית אונו: סיכום עונה

הפועל קריית אונו: סיכום עונה

אירוע סיום עונת משחקי הכדורגל של מחלקת הנוער "הפועל עירוני קריית אונו" לשנת 2017 – 2018 התקיים באצטדיון הכדורגל העירוני, שהפך לערב אחד ל"גן אירועים" עם במה, שולחנות וכיסאות, בלונים, כיבוד ואפילו "מנגלים" לפי קבוצות.

הפועל קריית אונו

באירוע חולקו גביעים לשחקנים המצטיינים, מ- 12 קבוצות נוער וילדים בעיר, בטקס מרגש, בהשתתפות של מעל 800 איש במעמד בני המשפחות, חברי הנהלת המועדון, מנהלי הקבוצות, מאמנים ונציגי ציבור. הגביעים חולקו על ידי ראש העירייה, ישראל גל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
גם בנוער: הפועל קריית אונו נחלצה מירידה 
קריית אונו – בוטיק לקהילה

טקס סיום עונת הכדורגל

מעיריית קריית אונו נמסר שאירוע הסיום הוא חלק ממסורת רבת שנים בעיר בהובלת אגף הספורט של העירייה בניהולו של ישראל שצ’וצ’ינסקי ומדגישים שבמהלך השנה נהנים בני הנוער והילדים מ- 350 משחקים ומעל 1,000 אימונים במסגרת 12 קבוצות הליגה לגילאי 10 עד 19. מלבד החשיבות הרבה של הפעילות הגופנית וההנאה מהמשחק, זוכים הילדים לערכים שילוו אותם בחיים, ביניהם:  עבודת צוות, מצוינות אישית, הגינות, משמעת ורוח ספורטיבית. כל אלה משקפים את חזון המועדון ואת ערכי העיר קריית אונו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות