יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / כללי / ליגה אחרת: ע.ל.ה יהוד עלתה לליגת נוער-על

ליגה אחרת: ע.ל.ה יהוד עלתה לליגת נוער-על

קבוצת הנוער של מועדון הכדורסל ע.ל.ה יהוד העפילה בפעם הראשונה לליגת נוער-על אחרי ניצחון היסטורי במשחק צמוד ומותח נגד מכבי ראשל"צ

קבוצת הנוער של ע.ל.ה יהוד
קבוצת הנוער של ע.ל.ה יהוד

היסטוריה ביהוד-מונוסון: קבוצת הנוער המוכשרת של מועדון הכדורסל ע.ל.ה יהוד הבטיחה את עלייתה בפעם הראשונה לליגת נוער-על. ההישג ההיסטורי נרשם לאחר ניצחון ענק על מכבי ראשל”צ במשחק צמוד ועוצר נשימה שהוכרע בשניות הסיום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


וואטס אפ יהוד מונוסון

ע.ל.ה יהוד הוא מועדון כדורסל פעיל מאוד בעיר, ומשחקים במסגרתו כ-240 ילדים ובני נוער במגוון חוגים, אימונים וליגות ילדים ונוער. המועדון משתמש במתקניה של עיריית יהוד-מונוסון ופועל בתמיכתה של העירייה ובשיתוף פעולה עמה.

בשנה הבאה תשחק קבוצת הנוער של ע.ל.ה יהוד לראשונה בליגת הנוער הבכירה. את הקבוצה מוביל המאמן יניב וינוגרד.

ראש העיר יעלה מקליס בירכה את השחקנים הצעירים, את אנשי הצוות והמועדון על ההישג המרשים: “אני משוכנעת שקבוצת הנוער של ע.ל.ה יהוד תעשה חיל בליגת נוער-על ותמשיך להביא כבוד ליהוד-מונוסון”.

מנהלי מחלקת הנוער במועדון, ליאור פנדו ואלי ויזן, בירכו על הניצחון ועל ההעפלה ההיסטורית וביקשו גם להודות לעירייה ולראש העיר יעלה מקליס על התמיכה במועדון לאורך כל השנה ועל ההשקעה הרבה במתקני הספורט.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פנטהאוז למכירה בעבר הירדן. צילום: אל הנכס

צפו: פנטהאוז מפואר בעיצוב אקלקטי-נורדי עדכני מוצע למכירה בשכונת עבר הירדן קריית אונו

תפריט נגישות