יום רביעי , אוקטובר 17 2018
דף הבית / רמי לוי: "חווית השירות הדיגיטלי הפכה לאתגר"

רמי לוי: "חווית השירות הדיגיטלי הפכה לאתגר"

בטקס הענקת תואר ראשון ושני שהתקיים השבוע לבוגרי המרכז ללימודים אקדמיים (מל"א) אחד מאורחי הכבוד רמי לוי, התמקד בנאומו בחשיבות חווית השירות הדיגיטלי ללקוחות

רמי לוי נואם בטקס בוגרי מל"א
רמי לוי נואם בטקס בוגרי מל"א

לוי, הבעלים של רשת רמי לוי השקמה הנסחרת בבורסה בת"א, הסביר שחווית השירות הדיגיטלי חשובה כמעט כמו הקניה הפיזית ברשתות שכן צרכנים רבים מבקשים ליהנות משירות יעיל וזול ללא צורך להגיע לחנויות.

השירות הדיגיטלי הפך ברשת רמי לוי לאחד מהאתגרים במכירות. לדבריו "התופעה הולכת ומתגברת בקצב מהיר ולכן התרחבותה תהפוך למרכזית יותר בעתיד." לוי הסביר לבוגרים כי צריך בימנו לשים דגש מיוחד על לימודי שיווק ושירות ללקוחות כי אלה תחומים שעשויים להתפתח וירכזו ביקוש של עובדים מיומנים בעלי בשכר נאה.

3 תגובות

  1. רמי לוי הוא איש עסקים מצליח שבנה את עצמו מאפס עד לדרגה של חברה עיסקית משגשגת. האיש יזם בנשמתו וחשוב שהסטודנטים, מעבר ללימודי האקדמיה, יבינו מהי יזמות ויכנסו לעולם העסקים ברגל ימין כמו לוי.

  2. שירות שווה ללקוחות הרבה. אמנם המחיר חשוב מאוד אבל השירות והיחס תורמים לרצון לחזור ולקנות. לכן חווית השירות הופכת בהדרגה למרכזית.

  3. לא הכל זה מחיר, שרות ונוחיות שווים גם ללקוחות. אמנם רוב הלקוחות בודקים מחירים אבל -חניה, מבחר, שרות מאיר פנים, חשובים בשיקולים היכן לקנות. אני מקווה שהרשתות מבינות ששירות הוא דבר חשוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

twentyfourseven- ג'ינסים ומכנסיים ב 49.90 ש''ח

החנות החדשה בקניון אאוטלט עזריאלי אור יהודה

קניון עזריאלי אאוטלט אור יהודה ממשיך לבסס את מעמדו כקניון האאוטלט הכי טוב באזור המרכז. …