שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / כשג’ורדי הגיע למשלוק: קיץ חם ביהוד

כשג’ורדי הגיע למשלוק: קיץ חם ביהוד

גם השבוע כמו בכל שבוע במהלך יולי-אוגוסט, מתקיימות שלל פעילויות לנוער ביהוד-מונוסון, בין היתר: סדנאות ספורט, סדנאות סטיילניג, קבוצות ריצה, מופעים, הצגות, סטנד-אפ, מסיבות בריכה ועוד.

חגיגות הקיץ ביהוד מונוסון
חגיגות הקיץ ביהוד מונוסון

השבוע נהנו בני ובנות הנוער בעיר משיעורי קרוספיט, הגנה עצמית, מסיבת בריכה בסגנון וויפאווט ועוד שלל אירועים במועדוני הנוער בעיר שעורכת העירייה בשיתוף מועצת הנוער העירונית למען בני ובנות הנוער.
בסוף השבוע החולף התקיימה בעיר גם מסיבת צבע ענקית, ססגונית וצבעונית במיוחד, זו השנה השנייה.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

חוגגים קיץ ביהוד
חוגגים קיץ ביהוד

במהלך המסיבה אליה הגיעו מאות בני נוער הופיעו שני די-ג’ייז שנבחרו ע”י בני הנוער עצמם, רקדו ובעיקר נצבעו בכל צבעי הקשת. עוד אורח מיוחד שהגיע אל העיר היה ג’ורדי (ירדן פלג), המפקיד האגדי של סטטיק ובן-אל תבורי שהגיע אל יהוד-מונוסון כדי לבלות ערב שלם במועדון הנוער המוסיקלי שפחתה העירייה, “משלוק”, בעיר. הכוכב העביר את בני ובנות הנוער סדנת אומן מיוחדת, סיפר להם על הדרך לתהילה, על העשייה המוסיקלית ועל החיבור בינו לבין סטטיק ובן-אל.

חוגגים קיץ ביהוד
חוגגים קיץ ביהוד

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
רגע לפני שייפתח: ראיון עם מנהלת בית הספר “יהודה הלוי” החדש ביהוד-מונוסון
יהוד משתדרגת: שלושה וחצי מליון שקלים הושקעו בשיפוצי הקיץ

 

חוגגים קיץ ביהוד
חוגגים קיץ ביהוד

מנהלת מחלקת הנוער והצעירים בעיריית יהוד-מונוסון, יעל לוי ציינה כי: “כיף לראות את שלל הפעילויות שאנו מקיימים בכל רחבי העיר, מסדנאות, דרך מסיבות ומופעים ועד פעילויות התנדבות למען הקהילה. שמחנו לארח השבוע את ג’ורדי הגדול, אחרי שבשבוע שעבר אירחנו את הקומיקאי יונתן ברק למופע קורע מצחוק. ארגנו עוד שלל פעילויות לשבועיים האחרונים של החופש הגדול, אני מזמינה את כל בני ובנות הנוער להגיע ולהשתתף וגם לבקר אותנו במועדוני הנוער הפרוסים ברחבי העיר”.

לצפייה בחוברת אירועי הקיץ המלאה לבני ובנות הנוער הקליקו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות