יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / לוחם מקריית אונו – סיכל פיגוע בישראל

לוחם מקריית אונו – סיכל פיגוע בישראל

רב"ט יובל וייסמן, לוחם במשטרה הצבאית, בדק רכב פלסטיני שביקש להיכנס לישראל ומצא בתוכו אמצעי לחימה. בעבר כבר תפס מסתננים לא חוקיים שניסו להיכנס לישראל

סיכול פיגוע
התמונה להמחשה

כדי שתושבי ישראל יוכלו להמשיך בשגרת חייהם, נמצאים חיילי צה”ל על המשמר כל ימות השבוע. כך גם רב”ט יובל וייסמן, לוחם מעברים מקריית אונו שסיכל פיגוע השבוע.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לוחמי המעברים הנמצאים באזור יהודה ושומרון ועוטף ירושלים מבצעים את הבידוק הביטחוני לאורך קו התפר בכל ימות השנה ובכל תנאי מזג האוויר. בעשייתם מסכלים פעולות טרור, אמצעי לחימה, הברחות שוהים בלתי חוקיים וסחורה בלתי מורשית ובכך מגנים על תושבי מדינת ישראל.

ביום שני בשעות הערב, רב”ט יובל וייסמן, לוחם מעברים מפלוגה להב בגדוד מעברים “תעוז” בחיל המשטרה הצבאית, תפס הברחת אמצעי לחימה לשטח מדינת ישראל.

סיכול פיגוע

במהלך משמרת שגרתית במעבר בית סירא הנמצא בחטיבה המרחבית בנימין ומאוייש על ידי לוחמי פלוגת להב מגדוד “תעוז” מהמשטרה הצבאית,  הגיע פלסטיני וביקש להכנס לשטח מדינת ישראל ברכבו. לאחר בידוק שנעשה ע”י יובל, נמצא אקדח אוויר ולצידו מחסנית עם כדורי ברזל.

“כאשר בדקתי את הרכב, מצאתי במושב מתחת לכיסא לצד הנהג את האקדח ואת הכדורים. הפלסטיני טען שזה לא שלו, אך לא לקחתי סיכון , דיווחתי לחמ”ל, אקדח האוויר נלקח והפלסטיני נשלח בחזרה לשטח יהודה ושומרון” מספר יובל.

“אנחנו, לוחמי המעברים, נמצאים כאן בשביל לשמור ששום דבר לא ייכנס לשטח המדינה ויפגע בתושבים. התפיסה של אקדח אוויר מונעת גם את המחשבה שניתן להעביר דברים נוספים מתחת לאף שלנו. יש המנסים להעביר אמצעי לחימה מדומים במטרה לנסות את רמת הבידוק שלנו, ובמידה והם מצליחים- ככל הנראה יעבירו בפעם הבאה אמצעי לחימה שיקחו חיים” הוא מוסיף.

יובל בן ה-19 מקריית אונו, התגייס למסלול לוחמי מעברים במרץ 2017 ובסיום הכשרתו הוצב בגדוד “תעוז” האמון על הבידוק הביטחוני במעברי יהודה ושומרון.

“לא ביקשתי להגיע לתפקיד, בעיקר כי לא הכרתי את העשייה או אנשים שמשרתים בו. אבל כבר בטירונות למדתי להכיר ולאהוב את התפקיד, התחברתי לאנשים כאן והיום אני מרוצה מאוד מהמקום שלי”.

זוהי לא התפיסה הראשונה של יובל, בעבר תפס מסתננים ושוהים בלתי חוקיים אשר ביקשו להכנס לשטח המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות