יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / המאפיות והקונדיטוריות המומלצות בקריית אונו וגני תקווה לשנת 2024

המאפיות והקונדיטוריות המומלצות בקריית אונו וגני תקווה לשנת 2024

מאפיות מומלצות קריית אונו וגני תקווה

מאפיות בקריית אונו או בייקרי בגני תקווה, איך שלא תחפשו את זה. זה המקום למי שרוצה לקחת לחם בריאות או לחטוא עם מאפים מתוקים, ריכזנו עבורכם את המקומות השווים שהריח של האפייה שובר כל אחד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קמח הוא המפתח לכל מה שמכינים הקונדיטורים, לצד מאפים עם שמרים וחמרי אפייה שונים, מכינים לחמי בריאות, לחם מלא, וגם לחם לבן וחלות לשבת. מדריך המאפיות הקונדיטוריות והבייקרי של קריית אונו וגני תקווה.

מאפיית הכהנים

מאפיית הכהנים קריית אונו

כנראה שאין דבר בעולם יותר מעורר תיאבון מאשר להיכנס למאפיה, לקחת נשימה עמוקה ולהריח את כל המאפים הטריים שהרגע יצאו. משהו בריח של מאפיה פשוט מתחבר לנו לאיזה רגש עמוק בפנים שמשרה בנו תחושה נעימה ורגועה, מין זיכרון ילדות משולב באוכל ביתי של אמא.

מאפיית הכוהנים שבקריית אונו מעלה במבקרים בה בדיוק את אותן התחושות המגיעות אל מול הניחוח של המאפים הטריים שזה עתה יצאו מהתנור. כמאפיית בוטיק בקריית אונו, מתמחה מאפיית הכוהנים בהכנה של מגוון סוגי מאפים מעוררי תיאבון, החל מלחמי מחמצת ללא סוכר או חומרים משמרים ועד מאפים פשוטים יותר כמו פיתות מחיטה מלאה, פיתות מכוסמין ועוד.

אם אתם חובבי מאפים ומתוקים ומפנטזים על הקינוח הבא שלכם כנראה והמאפייה הזו תהיה גן עדן עבורכם. מאפיית הכהנים מציעה שלל מאפים מתוקים ומעולים כמו קוראסונים, גביניות, רוגעלך, עוגות, עוגיות ועוד אינספור דברי מאפה מתוקים שיעשו לכם שמח בלב. נוסף על המאפים המתוקים ישנו גם מגוון רחב של מאפים מלוחים כמו בורקס ירושלמי, בורקס תרד וגבינה, קוקטייל גבינה, קוקטייל פיצה ועוד מלא מאפים טעימים. רוב המאפים אגב חלביים, מה שמעניק להם טעם ייחודי וכובש.

מאפיית הכהנים קריית אונו

אם הוזמנתם לאירוע בין אם אירוע משפחתי ובין אם אירוע חברה ואתם מתבקשים להביא כיבוד אבל לא יודעים מה תוכלו להביא או שאין לכם זמן להכין משהו, תוכלו למצוא לא מעט פתרונות במאפיית הכוהנים שבקריית אונו, החל מעוגות בחושות ועוגות שמרים ועד עוגות מוס טעימות ומרשימות. כמו כן, תוכלו למצוא במקום גם מגשי אירוח שירכיבו במיוחד עבורכם עם מאפים שונים כמו קישים או מאפים מתוקים.

כמובן שאם אין לכם זמן לבוא לאסוף את המגשים או שפשוט אין לכם איך להגיע אבל אתם גרים בקרבת מקום, תוכלו לבקש מהמאפייה שתשלח אליכם את הכל עד הבית וכך תוכלו להתפנות ולהמשיך בסדר היום שלכם ללא הפרעות.

לבסוף, מי שיגיע למאפיה בוודאי ישמח לגלות כי המאפייה מציעה מבצעים משתנים לאורך כל השנה, כשבהם גם מבצעים קבועים כמו שני לחמי מחמצת ב-32₪, 10 לחמניות ב-15₪, 3 בייגלה ב-12₪ ועוד מלא מבצעים שווים שיעזרו לכם למלא שקית חומה מלאה במאפים במחיר נוח ושפוי.

פינוק אחרון שמציעה מאפיית הכהנים היא כרטיסיית קפה ומאפה בה אתם מקבלים במתנה קפה חינם על כל 10 ניקובים של קפה; ואם אתם עובדים כמונו בעבודה משרדית כנראה שתוכלו לנקב את כל הכרטיסייה כבר ביום עבודה אחד. שווה.

כתובת: המייסדים 5, קריית אונו
שעות פעילות: א-ה: 21:00-06:30 ו’: 15:00-06:30
טלפון: 03-9595415

קמחים בגני תקווה

קמחים הוא בית קפה סלאש מאפיה או איך שאני קוראת לו: “ממלכת הפחמימות הבלתי נגמרות”. טיפ: אל תבואו רעבים כי אתם עלולים פשוט לקנות מכל הבא ליד. הממלכה ממוקמת תחת עצי זית באווירה קסומה ומפנקת.

מאפיות טובות בקריית אונו וגני תקווה
מאפיות טובות בקריית אונו וגני תקווה

במקום יש מבחר עצום של מאפים מתוקים ועד לחמי שאור, חצ’פורי עם ביצה וגבינה,  פיצות, פוקצ’ות פסטות, שקשוקות, טוסטים, כריכים, קישים עוגות אישיות, מקרונים ואפילו ניתן להזמין עוגות יום הולדת מעוצבות.

כתובת: הכרמל 20, גני תקווה
טלפון: 03-716-1999

ג’ייקובס Jacobs קריית אונו 

הסיפור מאחורי ג’ייקובס הוא סיפור משפחתי שבמרכזו ניצבת משפחת ודש (שושלת כבוד בהוויית הלחם הישראלי) משפחת ודש הקימה לפני 75 שנה את מאפיית ודש החקוקה בזיכרון הקולקטיבי.

מאפיות מומלצות בגני תקווה וקריית אונו
מאפיות מומלצות בגני תקווה וקריית אונו

בין המאפים והלחמים ניתן למצוא את לחמי השאור של ג׳ייקובס, קמחים מלאים (חיטה, שיפון, אורגני וכוסמין) שנטחנים בלעדית עבור ג’ייקובס. עוד בנבחרת המוצרים: לחמים לטבעונים (ללא שומן מן החי), לחם מ- 100% קמח שיפון מלא, שיפון קימל, שיפון דיאט, האיכר עם חמוציות ואגוזים, דני דגנים, צרפתי זיתים, איטלקי, כוסמין, חלות, בריוש, פלוט, לחמניות, בגטים, קישים (בגדלים שונים המתאימים גם לאירוח), מאפים מלוחים ופוקצ’ות.
קולקציית הקונדיטוריה: עוגות קראנץ’, בחושות, טארטים, קרואסונים, אקלרים, פחזניות, טארטלטים, טורטים, מאקרונים, מבחר עוגיות ועוד.

כתובת: איתן 1 (מתחם הקאנטרי החדש), קריית אונו
טלפון: 03-5511333

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות