יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / מארחים חברים – הפתרון המושלם וטעים

מארחים חברים – הפתרון המושלם וטעים

האם אתם נמנים עם אלו שחוששים לארח?! יש לנו את הפתרון הכי מהיר, הכי אלגנטי ובעיקר הכי טעים.

תנו קפיצה למעדניה של גולדשטיין, בצומת סביון,  כאן  תוכלו לקבל יעוץ מושלם לגבי מה כדאי להגיש, כמה נדרש לקנות לפי כמות האורחים הצפויים כדאי להגיע, לשמוע לראות ולחוות ים של מטעמים טעימים, ריחות מגרים, והכל טרי ללא חומרים משמרים, והעיקר, שף אחד בשם אלרן גולדשטיין שעושה את כל ההבדל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גולדשטיין: “פתחנו את המעדנייה לפני כשמונה שנים בעיקר בשל אהבתי, לתחום הקולינרי, יש לנו כאן מבחר תבשילים, סלטים וקינוחים, ואפשרי כמובן לקחת ב-TAKW AWAY  כאשר גולת הכותרת היא בימי שישי, כאשר מגיעים לכאן במיוחד משפחות וזוגות, כדי לבחור את המטעמים שיעלו לשולחן שבת”.
שף גולדשטיין

בימי שישי אני פותח את מעשנת הבשר בחצר, ומעשן בה נתחים מובחרים של בשרים, פרגיות או למי שאוהב נקניקיות פשוט מעדן.. כדי להקל על הלקוחות שלנו, אפשר להשיג כאן חלות מתוקות וקינוחים משגעים לסיום הארוחה.
השף גולדשטיין

מה שמוביל אותי בניהול העסק שלי הוא בעיקר שפע האפשרויות, שפע המנות המעולות שאני מעניק ללקוחותיי. לכל מי שחושב על אירוח רב משתתפים, כמו שבת חתן או שבת בר מצווה, אני מבטיח עזרה בתכנון כל מה שנדרש. יש לי אנשי מקצוע מעולים במעדנייה במיוחד אבא שלי, שישמח לארח אתכם ולתת לכם לטעום מכל דבר”.

 “אני מזמין אתכם להיות חלק מהמשפחה שלי- משפחת גולדשטיין”

לפרטים:
המעדניה של גולדשטיין
צומת סביון
טלפון: 03-5330304

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות