יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / מקומי / מבצע סבתא בתיכון מקיף יהוד

מבצע סבתא בתיכון מקיף יהוד

בשבוע שעבר נחנכה כיתת הוותיקים הראשונה לבני גיל הזהב בתיכון המקיף יהוד. בה ישולבו אזרחים ותיקים בבית הספר, הם ילמדו בכיתה נפרדת בשעות הפעילות הרגילות. במקביל, יתנדבו האזרחים הוותיקים בתחומים שונים במסגרת בית הספר

כיתת ותיקים תיכון מקיף יהוד

פרויקט “חוזרים לבית ספר”, נעשה בשיתוף המשרד לשוויון חברתי והוא עוסק בשינוי התודעה הציבורית כלפי האזרח הוותיק לצד יצירת תשתית העשרה והשכלה לאוכלוסייה זו, טיפוח הקשר הבין דורי תוך השפעה לטובה על האקלים הבית ספרי, טיפוח ההשתייכות והמעורבות החברתית תרבותית של הלומדים המבוגרים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תלמידי כיתה י”ב 3 אשר אימצו את כיתת הוותיקים ברכו את התלמידים החדשים והביעו שמחה על הזכות שניתנה להם לקחת חלק בפרויקט זה. בין המקצועות אותם ילמדו התלמידים החדשים יכללו מקצועות התנ”ך, ספרות והיסטוריה בשיעורים אשר יועברו ע”י מורי ביה”ס.
הכיתה נפתחה בטקס מעמד ראש העיר יעלה מקליס, מנהל בית הספר התיכון חיים בדש, הסגנים צדוק ירימי, רונית עמרם ולייקי צירקל, וכן מיכל קדש, מנהלת האגף לשירותים חברתיים ומזל כהן וקלרה דניאלס ממחלקת הרווחה בעירייה.

מנהל התיכון המקיף חיים בדש: “פתיחת כיתת הגמלאים במסגרת התיכון המקיף היא לא רק מרגשת כי גם חשובה וערכית. העובדה שבני הגיל השלישי לומדים במקביל ובצמידות לבני נוער יוצרת מפגש בין-דורי בלתי אמצעי נפלא וחשוב לכל השותפים בדבר.
התלמידים-הגימלאים מקבלים הזדמנות שנייה לרכוש ידע והשכלה, ואילו התלמידים מקבלים את הזכות לחוש את השורשים ולהבין שהעתיד מובן יותר, ברור יותר, כשמכירים ויודעים את העבר. ההווה שלנו בתיכון יוצר את המפגשים העל זמניים האלה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות