יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / מה ינותח הלילה הזה?

מה ינותח הלילה הזה?

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית מדווח על עליה בביקוש לניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים לרגל חופשת הפסח. האיגוד קורא לציבור להיזהר ממתחזים, מבצעים ומחירים זולים מדי.

ניתוח אף
ניתוח אף

באיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית בהסתדרות הרפואית, נערכים בימים אלו לעליה הדרמטית בביקוש לניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים לרגל חופשת הפסח.

איזה ניתוחים פלסטיים והליכים אסתטיים מבוקשים בפסח הזה?

מסתבר כי עיקר הביקוש השנה הוא בעיקר לניתוחי אף ולשאיבות שומן קטנות באיזורים ספציפיים –

מרכז הבטן, הצוואר, זרועות, בירכיים, מותניים, גב התחתון וכן במקרים נדירים גם בעורף הם איזורים שבהם ניתן לעשות שאיבות שומן קטנות שמשנות הרבה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בנוסף נרשמה גם השנה, עליה בביקוש למתיחות פנים בהרדמה מקומית.

ניתוחי הקטנת חזה לגברים (גינקומסטיה) –

תחום מאוד מבוקש אבל פחות מוכר בכל מה שקשור ברפואה האסתטית. גניקומסטיה היא תופעה שקיימת אצל – 40% מהגברים והיא מאופיינת בשדיים מוגדלים מהרגיל, דבר המוביל לחוסר ביטחון ודימוי עצמי נמוך בקרב לא מעט גברים.

תחום ניתוחי הקטנת החזה לגברים רלוונטי יותר ממה שנהוג לחשוב, גניקומסטיה הינה תופעה שכיחה שניתן לטפל בה באמצעות ניתוח פשוט להקטנת השדיים.

גניקומסטיה
גניקומסטיה

בוטוקס

במקביל הגידול הגובר במהלך כל השנה האחרונה לטיפולי הזרקת בוטוקס ומילוי של חומצה היאלורונית, נותר יציב אך עדיין גבוה ביחס לשנים קודמות. התופעה בולטת במיוחד בקרב סטודנטים, מורות ואנשי עסקים שרוצים לנצל את חופשת הפסח הארוכה יחסית להחלמה.

**כחלק ממאבק האיגוד לכירורגיה פלסטית נגד שרלטנים ופייק-דוקטורז, קוראים רופאי האיגוד לציבור הרחב, להיזהר ממתחזים לרופאים, ממבצעי הנחה שיווקיים וממחירים זולים מדי**.

ד”ר מאיר כהן, יו”ר האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית מסר כי: “העלייה בביקוש בפסח השנה למתיחות פנים בהרדמה מקומית בולטת במיוחד אצל נשים וגברים בסביבות גיל 50, הנמצאים בשיא הקריירה ומגיעים לפגישת הייעוץ עם תחושה שהפנים לא תואמות לגוף ולמרץ. למרות שבניתוח כזה ניתן להשיג שיפור משמעותי בתהליך קצר ובהרדמה מקומית וכך להשפיע לטובה על תחושת הביטחון העצמי, יש לשקול את ההחלטה לעומק ולא להתפתות לפרסומים אגרסיביים של מבצעי הנחה והצעות מפתות של סיבסוד. במיוחד יש לשים לב ולהיזהר ממחיר זול מדי להליך אסתטי שמחייב שימוש בחומר איכותי ומאושר. יש לוודא שבחרתם מנתח פלסטי בעל תואר רופא מומחה, שניתן לו על ידי משרד הבריאות וכן חבר באיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית”.

האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית ואסתטית הוקם במטרה להוות מסגרת ארגונית מקצועית לכ – 300 הרופאים המומחים והמתמחים העוסקים בכירורגיה פלסטית בישראל ולפעול לקידום ופיתוח המקצוע בתחום הטיפול, ההוראה והמחקר. האיגוד המהווה חלק בלתי נפרד מההסתדרות הרפואית, מטפח קשרים עם ארגונים בינלאומיים העוסקים בניתוחים פלסטיים ומתעדכן בחידושים ומגמות במטרה ליישמם בארץ. כחברי איגוד יכולים להצטרף רופאים ורופאות בעלי תואר מומחה בכירורגיה פלסטית. האיגוד מפעיל עמוד פייסבוק וכן אתר אינטרנט פתוח לציבור הכולל את רשימת המומחים וממליץ להיכנס אליו לפני קבלת כל החלטה על ביצוע ניתוח פלסטי או הליך אסתטי:  www.plasticsurgery.org.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות