יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / סורגים למניעת פריצות

סורגים למניעת פריצות

גל הפריצות בבקעת האונו, מצריך התגוננות מתמדת מול חוליות גנבי רכוש המנצלים את החשיכה המוקדמת לפרוץ לבתים. חברת סורג ביטחון מתל אביב מציעה מגוון אפשרויות אבטחה לבתים ודירות.

סורג ביטחון

סורגים מעניקים תחושת ביטחון, במיוחד בדירות הממוקמות בקומות גבוהות. מבחינה בטיחותית, בכדי למנוע נפילות, וגם  בבתים פרטיים, למנוע כניסות לא רצויות מצד ‘אורחים לא קרואים’, בעיקר באזורים המועדים לפריצות.  במחשבה זו, פתח ניסים דבוש (65) לפני 32 שנים את מסגריית סורג הביטחון .
מדובר בעסק משפחתי, המתמחה בפתרונות מיגון ובעבודות מסגרות וסורגים איכותיות. בשנות פעילותה הרבות, צברה המסגרייה מוניטין רב, רבות בזכות הרמה הגבוהה של עבודותיה, השימוש בחומרי גלם מובחרים, ובעיקר בשירות המקצועי והמסור ללקוח. דבוש: “כיום אני כבר לא עובד בעצמי, אלא יותר משגיח על הפועלים שלי. אני הכי מרוצה מהעובדה  שהקליינט מרוצה, מהעבודה שעשינו עבורו”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הבן שלי עובד אתנו, מכיון ועבר לצפון הארץ, אני שולח לו עבודות הרכבה שחוזרות לכאן. המסגרייה שלנו  עובדת עם לקוחות פרטיים, לקוחות עסקיים וגם עם מוסדות. יש לנו את היכולת לבצע  פרויקטים בכל סדר גודל ועובדה שיש לנו לקוחות גדולים ומוכרים כמו: משרד הביטחון ,רשויות מקומיות, רשות הדואר, אחוזות חוף – עיריית תל אביב, מלון הילטון, פדקס ועוד”.

מה אתם מציעים בסורג הביטחון?
“אנו מתמחים בייצור והתקנת סורגים. ייחודי לנו הוא שהחברה מעניקה שירות מהיר להרכבת סורגים לאחר פריצה , לא יותר מעשרים וארבע שעות!  אנו מבינים את בני הבית שפרצו אליהם, את הבלבול ותחושת חוסר האונים, ולכן נותנים מענה בזמן אמיתי, בכדי להחזיר את תחושת הביטחון. קורה לעיתים שבעת הפריצה, הפורצים מנסים לפרק או לפגוע בסורגים, לכן נגיע במהירות האפשרית וגם נבצע תיקון מהיר עד כמה שניתן”.

איך בוחרים סורגים לבית?
“למי שמתלבט איזה סורג יתאים לביתו, יש לנו מבחר של סורגים קבועים, או מתקפלים, וסורגים לחלון ועוד – במבחר ענק של דגמים וצבעים, כאשר ההתאמה הינה אישית, על פי מידות הלקוח. הסורגים שלנו גם לא מחלידים, משום שהם עוברים תהליך של  גילוון בטבילה באבץ חם, ולאחר מכן נצבעים בצבע אפוקסי בגוון המבוקש בשריפה בתנור”.

סורג ביטחון

לבד מסורגים מה עוד אתם מייצרים?
“אנו בונים גם מתקני אופניים ועמודי חנייה. כל מה שקשור בעבודות ברזל, נפחות, ריתוך וכו’. ניתן להשיג כאן גם לביצוע עבודות מתכת ומסגרות כללית, לפרויקטים קטנים וגדולים: כמו עיצוב והתקנת מעקות ביטחון, ייצור גדרות ושערי כניסה במבחר עיצובים, עבודות ריתוך CO2  ועוד”.

מה ייחודי לכם בחברה?
“מוצרי המסגרות שלנו מותאמים לתנאי האקלים הישראלי, ולכן מצליחים לעמוד בפני נזקי הגשם, השמש והרוח. אנו עובדים עם מתכות אל-חלד מגולוונות, שלא חשופות לקורוזיה(חלודה) ולכן המוצרים מחזיקים מעמד זמן רב”.

סורג הביטחון
יגאל אלון 161, תל אביב יפו
טלפון: 050-530-1782

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הכיתוב במעלית ביהוד. צילום באדיבות הדיירים

מזעזע: צלב קרס וכתובת “מוות ליהודים” רוססו במעלית בניין ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות