יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / שנה חדשה עם עוגת שוקולד גועשת

שנה חדשה עם עוגת שוקולד גועשת

החורף הגיע ואיתו התשוקה לשוקולד, השף גולדשטיין עם הצעה שאי אפשר לסרב לה..."שוקולד מסמל עבורי אהבה, אהבה לטעם החיים"

עוגת שוקולד

שוקולד מלווה אותנו כבר בצעדים הראשונים של החיים, ונמצא אתנו יום יום וברגעים החשובים שלנו. סוג של אהבה אסורה או מותרת , תקופות של יותר שוקולד או פחות… חנויות השוקולד מהטיול בפריז או הליכה ברחוב אבן גבירול המלא שוקולטיירות.
פתאום אני מוצא את עצמי מול עמדת השוקולד בסופר וזה הופך למתכון קניות כזה: “פרה במילויי תות בשביל הילדות, פלוס שניים חדשים, אחד עם קרם הפיסטוק והשני עם קליפות התפוז. חבילת ביצי קינדר להפתיע את הילדים ומקלות בייגלה עם שוקולד לסיום. השלב הבא הוא השלב של לדבר אל עצמי, אני מוצא את עצמי ליד ארון המטבח חושב ” עוד קוביית שוקולד בלגי עם מילויי מוס פטל עוד אחת- כן את הראשונה מותר ואת השנייה אפשר אבל את השלישי שאף אחד לא יראה , ואחד לבוקר ואחד עם הקפה….”
השף גולדשטיין


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שוקולד ,שוקולד …. באמת השוקלד הזה אך כמה שהוא טעים... אי אפשר להפסיק. יש לכם הזדמנות עכשיו להכין באהבה רבה עוגת שוקולד זוגית גועשת משוקולד לבן/ת הזוג. לילדים להצטייד בפירות מיוחדים כמו פטל תותים אננס אוכמניות ובננות כי יום אהבה יש רק אחד.

פונדו פונדנט – עוגת שוקולד גועשת משוקולד (מתאים ל-4 מנות)
230 גרם שוקולד מריר
230 גרם חמאה
4 חלמונים
3 ביצים
60 גרם קמח מנופה
60 גרם סוכר
1 פקק קוניאק או גרנד מרינייה או ליקר תפוז

אופן הכנה:
ממיסים בקערת נירוסטה מעל מים חמים את השוקולד והחמאה (1/4 סיר עם מים ומניחים מעל שולי הסיר את הקערה ) ומערבבים לקבלת מרקם חלק. מורידים מהסיר ומערבבים פנימה את הקמח, בקערה נפרדת טורפים את החלמונים והביצים עם הסוכר (לא להקציף) לטרוף עד לקבלת מרקם חלק ומוסיפים לשוקולד מערבבים יחד למרקם חלק וטעים.

אפייה וחלוקה לכלים:
חשוב : זמן אפייה קצר בשביל שמסת השוקולד במרכז לא תאפה ותישאר קרמית ונוזלית. לכן אנו מחממים תנור מראש ל- 220 מעלות, לבחור כלי חרס עמיד לחום. לשמן עם חמאה ולקמח מאט עם קקאו מעורבב עם קמח (1 כף קמח 1 כף קקאו). בכלי חרס זוגי שתכולתו כ- 200 גרם זמן אפייה 6 דקות.

טיפים:

  • קודם כול הרבה פירות חתוכים ומזלגונים לטבילה במרכז
  • אפשר להפוך את העוגה לפרווה ולהחליף עם 60% מרגרינה ו קרם קוקוס 40%
  • להכין יום לפני ולקרר מחולק לקערות ולאפות ביום שרוצים.
  • אפשר להכניס למרכז העוגה שוקולד לבן או הפתעה אחרת.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות