יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מהפכת לב העיר יהוד-מונוסון: כך זה הולך להיראות

מהפכת לב העיר יהוד-מונוסון: כך זה הולך להיראות

עריית יהוד-מונוסון בשיתוף החברה הכלכלית לפיתוח יהוד-מונוסון החלו השבוע בעבודות חסרות תקדים ברחוב מרבד הקסמים

הדמייה. תוכן מקודם
הדמייה. תוכן מקודם

העבודות החלו מצומת רחוב הרצל במערב ועד הצומת עם רחוב סעדיה חתוכה במזרח, הממוקמים בלב העיר יהוד. העבודות כוללות הוספת תשתיות מים וביוב חדשות וכן תשתיות ניקוז תת קרקעיות כחלק ממתן המענה לבעיית ההצפות באזור זה. כמו כן, מבוצעים שדרוג תשתיות התאורה, הוספת מדרכות, חניות, ריהוט רחוב, גינון ואמצעי השקיה, סלילת כביש מחודש, הקמת כיכר בצומת הרחובות סעדיה חתוכה ומרבד הקסמים והקמה של שטח ציבורי פתוח לרווחת תושבי האזור בפרט והעיר בכלל.

לכתבות נוספות:
הסמטאות כולן שלו: מפכ”ל המשטרה מבקר ביהוד
עמותה מקצועית תנהל מועדונית לבעלי צרכים מיוחדים ביהוד

טרם תחילת העבודות, הודיעה העירייה לתושבי האזור כי במהלך העבודות יתקיימו שינויים בהסדרי התנועה לכל אורך רחוב מרבד הקסמים וכן חסימות נקודתיות. משך העבודות האינטנסיביות שיהפכו את פני מרכז העיר ב-180 מעלות הנו כחמישה חודשים.

מנכ”ל החברה הכלכלית לפיתוח יהוד-מונוסון, אביעד כהן, האחראי על העבודות בירך על תחילתן וציין כי: “העיר יהוד-מונוסון בכלל ומרכז העיר בפרט עוברים מהפכה, הן מבחינת חידוש ושדרוג התשתיות והן מבחינת ההתחדשות העירונית והבניה החכמה בעיר. בעוד כחמישה חודשים הצומת המרכזית של מרבד הקסמים-סעדיה חתוכה ייראה אחרת לגמרי ומדובר בשלב נוסף בשיפור השירות לתושב למען העלאת רמת חייו, תוך שמירה על בטיחות העוברים והמבקרים וכן על סטנדרט ביצוע גבוה”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אלה תוכניות מתקופתו של יוסי בן דוד חבל שכ5 שנים נתנו בעיירת יהוד לסבול זה היה אמור להיות גמור ממזמן. זה רק חלק קטן מהתוכניות שאושרו ולא אושרו. עיירת יהוד הנוכחי לא עשתה דבר מתגאים בנוצות של אחרים ומראה את הכישלון שלכם באיחור של כ5 שנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות