יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / צרכנות / מוסך ויקי אופנועים – 25 שנות ניסיון

מוסך ויקי אופנועים – 25 שנות ניסיון

מוסך ויקי אופנועים קיים כבר קרוב ל 25 שנה ודואג כבר רבע מאה לרוכבי האופנועים שנמצאים באזור

מוסך ויקי אופנועים
מוסך ויקי אופנועים

אהבה לאופנועים היא אחד החיידקים שברגע שמדביקים אותך אי אפשר להירפא מהם. רכיבה על כלי עוצמתי כמו אופנוע היא עניין של תשוקה לאדרנלין וריגושים שרק רוכבי אופנוע אמיתיים יוכלו להבין.
ואם כבר עסקנו בדברים שרק רוכבי אופנוע יוכלו להבין אי אפשר להתעלם מהטיפול המקצועי המתמשך שנדרש כדי להשאיר את הכלי נטול בעיות ותקלות ובתחזוקה גבוהה. וכך, בשביל לדאוג לאופנוע אתם צריכים מוסך אמין ומנוסה שילווה אתכם ויבין את הצרכים שלכם כמו שרק חולה אופנועים אחר יכול להבין.

המוסכים המומלצים באור יהודה
המוסכים המומלצים באור יהודה

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מוסך ויקי אופנועים קיים כבר 25 שנה. את המוסך הקים ויקי, הבעלים, מתוך אהבה ותשוקה לתחום. “גם אני רכבתי במשך שנים רבות על אופנוע, זה היה חלק מאוד משמעותי בחיים שלי ולכן החלטתי להתחיל לעבוד בתחום ולפתוח מוסך משלי” מספר ויקי.

המוסך מקבל אופנועים מכל הסוגים ומוכן להתמודד עם כל בעיה ואתגר שיגיעו אך זה לא היתרון היחיד שלו.
אל המוסך המקצועי נוהרים לקוחות מכל האזור שמחפשים ציוד לכלי שלהם. כל דבר שחסר לכם תוכלו למצוא במוסך החל מציוד מיגון כגון קסדות, מעילים וכפפות, דרך מנעולים, שרשראות וכיסויים לאופנוע ועד שמנים ומצברים. המוסך מציע פיתרון מקיף וחכם לכלל צרכיהם של הרוכבים בין אם בטיפול ותיקון ובין אם בהשלמת ציוד.

ויקי אופנועים. צילום אונו ניוז
המוסכים הכי טובים באור יהודה . צילום: אונו ניוז.

מחפשים לקנות אופנוע חדש? בוודאי תשמחו לשמוע שהמוסך עוזר ללקוחותיו בטרייד אין של כלים ישנים. מי שמעוניין להחליף את האופנוע הישן ולהשתדרג באופנוע חדש יוכל להגיע למוסך ולבצע הזמנה של האופנוע המבוקש אותו הוא רוצה. כמובן שגם מי שמעוניין לקנות אופנוע ללא טרייד אין יכול לבוא ולהזמין איזה כלי שיבחר.
מי שדואג בנוגע לטסט של האופנוע ישמח לגלות שבעוד שמוסכים אחרים יכולים לגבות בין 150-250 שקל, במוסך ויקי יעבירו את האופנוע שלכם טסט בחינם! צרפו זאת לעבודה שמוסך ויקי אופנועים מוסמך ורשאי לטפל בצמיגי אופנועים ( דבר שלא קיים בכל מוסך ) והרי לכם מוסך אמין ומקצועי שיעזור לכם בכל שתצטרכו.

אז אם האופנוע שוב מתחיל להשתעל או שהחלטתם שהגיע הזמן לציוד חדש, הצוות של המוסך ישמח לעמוד לרשותכם בכל פניה ושאלה.

שעות פעילות
א-ה: 08:00-17:00
ו’: 08:00 – סביבות 12:00-13:00
כתובת: העבודה 18, אור יהודה
טלפון: 03-6349797

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. אחלה מוסך ואחלה ויקי באמת שאין כמוהו , תמיד יודע לעזור ולמצוא פתרון ולייעץ ,גם דברים שמוסכים אחרים לא אכפת להם ! ויקי תמיד יתן מענה .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות