יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות חמות / מועדון אילנוער מגבעת שמואל בטקס אש מרהיב

מועדון אילנוער מגבעת שמואל בטקס אש מרהיב

במוצאי שבת האחרון, קיים מועדון אילנוער של מתנ"ס גבעת שמואל את טקס פתיחת השנה עם כתובות אש מרהיבות בשטח העפר שברחוב השקד. כ-250 חניכים וחברי שכבה בוגרת ובנוסף וכ-200 הורים באו לטקס היפה והמרגש שהתקיים השנה בסימן שירי ארץ ישראל.

תנועות נוער גבעת שמואל

חברי השכבות הבוגרות – כיתות ט’ – י”ב – תכננו, בנו והקימו את טקס האש במשך כשלושה חודשים בעבודת צוות מאומצת. בערב הטקס הגיעו כלל החניכים (גן-ח’) למועדון והתקבלו בשירי מורל של המועדון שהלהיבו אותם והכניסו אותם לאווירת הטקס. לאחר מכן יצאו מהמועדון לתהלוכת לפידים בשכונת רמת אילן ובסיומה הגיעו לשטח טקס האש.
מנהלת המתנ”ס, שירלי אחיטוב,בדברי הברכה שלה הודתה לראש העיר יוסי ברודני על התמיכה וההשקעה הקבועה. מנהל המועדון, אילן גת, הודה לכלל החניכים שהיו שותפים לעבודת הצוות וההשקעה הרבה. “החברה כמעט לא היו בבית בחודשים האחרונים ובאמת השקיעו הכול בטקס”, אמר. לאחר מכן הודלקו הכתובות שהחלק הראשון היו הכתובות המסורתיות: “מועדון אילנוער פותח שנה”, שמות שכבות המועדון, ערכי המועדון ועוד. שכבה ח’ קיימו את טקס ההשבעה שלהם ולאחר מכן הודלקו הכתובות בנושא הטקס – שירי ארץ ישראל


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יצוין, כי מועדון אילנוער הוקם בשנת 1973 על ידי יאיר בוני, מנהל המועדון הראשון. מאז, 45 שנים אחרי, ממשיך המועדון לפעול ולחנך דורות על גבי דורות של חניכים, שצמחו למדריכים ופעילים שמקדישים את זמנם למען ילדי מועדון אילנוער הבאים בשערי המועדון בכל יום שלישי בצהריים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות