שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / יהוד מונסון / מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ”ס יהוד-מונוסון

מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ”ס יהוד-מונוסון

לחובבי שירה בציבור, מועדון זמר בלתי נשכח בליווי מנחה, נגנים והופעת אומן אורח, בילוי תרבותי ואיכותי.

בנובמבר הקרוב תיפתח העונה הבאה לאחר הצלחה מסחררת של שש עונות בקרב הקהל שוחר ערבי שירה וזמר המגיע למתנ”ס יהוד, לשיר לשמוח ליהנות ולהנציח את שירי ארץ-ישראל מכל הזמנים, לשיר ולא לשכוח.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


גם השנה ערבי הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ”ס יהוד-מונוסון היו מלאים עד אפס מקום בהשתתפות קהל רב שוחר מוסיקה ושירי ארץ ישראל. חיים חדד, המורה למוסיקה ובין המעבדים המוסיקליים המובילים ביהוד ובארץ, שחלום חייו היה להקים מועדון זמר למען חובבי שירה בציבור, היה אשף מוסיקלי מוכשר שחינך דורות רבים של תלמידים ברחבי הארץ.

מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ"ס יהוד-מונוסון

 

ערב סיום העונה נחתם לפני כשבועיים בהיכל התרבות “מופת” בהשתתפות קהל רב עם מוסיקה איכותית ומופע מרתק של זמרת הנשמה מרגלית צנעני, ששיבחה את חשיבות הפקת ערבי שירה למען הקהל הרחב וסיפרה על הקשר המיוחד שלה עם משפחת חדד ועם חיים בפרט שלזכרו הוקם מועדון הזמר במתנ”ס יהוד, מרגול הדגישה את המקצועיות והוירטואוזיות המוסיקלית של חיים וכמה הוא תרם להצלחתה בתחום.

הערב נפתח על ידי ראש – העיר יעלה מקליס, שמשתתפת באופן קבוע במועדון הזמר, בברכות ליוזמים, להנהלה ולצוות המתנ”ס והדגישה את תרומתם של חיים ופנינה המורה למחול להווי התרבותי של המוסיקה והמחול בעיר.

 

מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ"ס יהוד-מונוסון
מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ”ס יהוד-מונוסון

 

זוהי השנה השישית שבה מתקיים מועדון הזמר. ערבי הזמר השנה כללו מפגשים מוסיקליים מיוחדים עם סיפורים של שירי ארץ ישראל הישנה והטובה והתארחו בהם יורם טהר לב, דן אלמגור, אסתי כץ, אופירה גלוסקא וורדינה כהן שריגשו בשירתם הנהדרת. ערב מיוחד שהתקיים “הבה נצא במחולות”, הוקדש לזכרה של פנינה כהן חדד, כהנת המחול והמנהלת המיתולוגית של בית הספר למחול במתנ”ס יהוד מונוסון שראתה שילוב חשוב בין מחול למוזיקה. בערב זה, נעשה שילוב נפלא של שירה וריקוד, בלובי האולם התקיימה בהפסקה הרקדה המונית עם המרקיד דני נוה ובליווי מוזיקה חיה שהדגישה את קסם ההרקדות של פעם והשאירה טעם של עוד.

מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ"ס יהוד-מונוסון
מועדון הזמר לזכרו של חיים חדד במתנ”ס יהוד-מונוסון

פנינה הובילה ופיתחה את תרבות המחול במתנ”ס יהוד, יזמה והגשימה את חלומו של אחיה חיים חדד ז”ל והקימה את מועדון הזמר יחד עם הנהלת המתנ”ס. שוש טליאז, אחותם של חיים ופנינה ז”ל, מדגישה שמועדון הזמר הינו הנצחה חיה של הרוח, השירה והצליל שאפיינו את אחיה האהובים. שוש משמשת כחלק מהוועדה המתכננת את תכניות ערבי הזמר. סדרת ערבי הזמר המתוכננים לאחר החגים יכללו שישה מפגשים שיתקיימו במוצ”ש הראשון בכל חודש במשך שישה חודשים, כל ערב זמר יוקדש לנושא נבחר ובהשתתפות זמרים אורחים.

יוסי לב, מנחה ומארח את קהל חובבי השירה, בערב שירה מרגש וסוחף בהשתתפות פעילה של הקהל, בכל אחד מששת ערבי השירה על פי תכנית אומנותית ונושא השירים מתוכנן מראש. בחלק הראשון של הערב, שר יוסי לב עם הקהל בליווי נגינה באקורדיון ושני נגנים מלווים, להנאת הקהל השר את שירי ארץ-ישראל הישנה והטובה בעזרת שקופיות המציגות את מילות השירים על מסך גדול, לנוחות הקהל המשתתף. השירה המשותפת מעלה חיוך גדול ועושה טוב בלב ובנשמה. לאחר הפסקה עם כיבוד קל  מתקיימת הופעת אמן אורח מהשורה הראשונה בתחום השירה במשך כ-45 דק’ .

לאור ההצלחה, מתכננים במתנ”ס לשלב הרקדה בחלק מערבי הזמר המתוכננים כבר מנובמבר הקרוב. הנהלת המתנ”ס ובראשם ורדי בושרי יו”ר ההנהלה מודה למשפחת כהן חדד, ולצוות המסור במתנ”ס, לחני שבת האחראית על הארגון, מנהל המתנ”ס יונן בכלר לאביבה בכר.

מועדון הזמר מזמין את הקהל הרחב כבר בחודש  נובמבר הקרוב, לשיר וליהנות מערבי הזמר כמיטב מסורת המתנ”ס עם תכניות מגוונות ומרגשות. מצפים לראותכם לאחר חופשת הקיץ והחגים בעונה הקרובה במתנ”ס יהוד.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות