יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / מפגש תושבים ביהוד מונוסון

מפגש תושבים ביהוד מונוסון

חגי רזניק מנכ"ל משרד השיכון במפגש עם תושבים בנושא התחדשות עירונית בישר כי: "יהוד-מונוסון מנהלת משא ומתן לקראת חתימה על הסכם גג, ראש העיר פועלת לטובת התושבים ורווחתם".

מפגש תושבים התחדשות עירונית 07062017

אל מפגש שיתוף ציבור במסגרת תוכנית התחדשות עירונית אותו ארגנה העירייה, הגיעו תושבים אשר קיבלו פרטים על התכנית ותשובות לשאלות שהטרידו אותם. התכנית פותחה בשנתיים האחרונות מתוך ראייה כוללת של העיר יהוד מונוסון שאמורה להכפיל את כמות תושביה בשנים הקרובות ויחד עם זאת לשפר את איכות חייהם של התושבים. התכנון נעשה מתוך חשיבה מתוכננת ומתחשבת על כל תחומי החיים ולטווח ארוך כדי לאפשר בניה של מבני ציבור, גינות ושטחים פתוחים ומתן שירותים קהילתיים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מפגש תושבים התחדשות עירונית 07062017

במפגש עם התושבים נטלו חלק, חגי רזניק, מנכ”ל משרד השיכון. עינת גנון, האחראית על התחדשות עירונית במשרד השיכון, ראש העיר יהוד מונוסון, יעלה מקליס, מנכ”לית העירייה, שירה דקל כץ, מהנדסת העיר, שרון גלוטר, ואדריכל עידו אלונים, בעלים משרד אדריכלים גורביץ’ אלונים שהכין את תכנית האב להתחדשות עירונית.

חגי רזניק מנכ”ל משרד השיכון במפגש עם תושבים בנושא התחדשות עירונית בישר כי: “יהוד-מונוסון מנהלת משא ומתן לקראת חתימה על הסכם גג, ראש העיר פועלת לטובת התושבים ורווחתם”.

עינת גנון האחראית על התחדשות עירונית במשרד השיכון אמרה כי: “יהוד-מונוסון היא עיר מובילה בהתחדשות העירונית.” עוד אמרה גנון כי העירייה מעודדת את תהליך ההתחדשות העירונית ומגבה אותו “זו רוח גבית מהעירייה שאינה מובנת מאליה”.

ראש העיר, יעלה מקליס אמרה כי התכנית פותחה מתוך מחוייבות חברתית גדולה לתושבי העיר. עוד עדכנה ראש העיר כי בימים אלו העירייה מקימה בשיתוף עם משרד השיכון מינהלת עירונית אשר תייעץ, ותלווה את כל תהליכי ההתחדשות העירונית, וקראה לתושבים להגיש תוכניות מסודרות .

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות