יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / הכי מומלצים / פיצריות / הפיצות והפיצריות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

הפיצות והפיצריות המומלצות ביהוד מונוסון לשנת 2024

תקף אתכם הרעב? אל תוותרו והחזירו מלחמה! מערכת אונוניוז יוצאת לקרב נגד הרעב ומביאה לכם את הפיצריות הטובות ביותר ביהוד מונסון וסביון. הגיע הזמן לשים את השריון והקסדה ולהסתער!

הפיצות הכי טעימות ביהוד וסביון - המומלצים שלנו. צילום אילוסטרציה Canva

מאיטליה יצאו הרבה דברים טובים במהלך ההיסטוריה, בין אם זו אומנות, ספורט, נופים או מאכלים, התרבות האיטלקית תרמה לעולם אינספור מתנות שהפכו את העולם שלנו למקום מעניין יותר אבל למרות כל זה אין דבר שמשתווה למתנה הגדולה ביותר שהעניקה איטליה לעולם – פיצה.
אם גם אתם חולי פיצה החזיקו טוב טוב את הסמארטפון ביד כי אנחנו יוצאים למסע בעקבות הפיצות הטובות ביותר באזור!


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

פיצה האט יהוד

יש פה מישהו שלא מכיר את פיצה האט? מותג הפיצות הגדול והמוכר ביותר בעולם הוא מראה מוכר גם בנוף הישראלי ולא בכדי. עם מתכון שעובר מדור לדור כבר למעלה מ70 שנה אין חובב פיצה אחד שלא שם את ידיו בשלב מסוים בחייו על אחת הפיצות המעולות והשמנמנות של פיצה האט.
נכון שזו לא הפיצה הביתית שהייתם חושבים עליה במחשבה ראשונה אבל משהו בפיצה של פיצה האט פשוט גורם לנו להתאהב בה כל פעם מחדש.
לאחרונה השיקה פיצה האט פיצה בטעם חדש ומפתיע שמשכתב את חוקי המשחק מחדש. לא, אנחנו לא מדברים על הוויכוח עתיק היומין של אננס על פיצה ( למרות שאנחנו לגמרי בעד ). אנחנו מדברים על פיצה בשילוב דבש חריף מבית יד מרדכי. הפיצה שמגיעה עם זילופי דבש המעורבב עם תמצית טבעית של צ’ילי חריף מעניק טוויסט מפתיע לפיצה ומשאיר את בלוטות הטעם משוועות לעוד! האם תעיזו לנסות?

הפיצות הטובות ביותר בערי יהוד וסביון
הפיצות הטובות ביותר בערי יהוד וסביון

כתובת: דרך החורש 4, יהוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פיצות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה canva

הפיצות הכי טובות בבקעת אונו לשנת 2024

תפריט נגישות