יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / אלימות נגד נשים – שפך שמן לוהט על פניה של תושבת אור יהודה

אלימות נגד נשים – שפך שמן לוהט על פניה של תושבת אור יהודה

כתב אישום עם שבעה סעיפי אישום של איומים ותקיפה נגד בן זוג לשעבר של אישה מאור יהודה שסרב לקבל את סיום הקשר שלהם. בחודש דצמבר 2016 הסתיימה מערכת היחסים אחרי כשנתיים, מאז עברה האישה טרור של ממש

עמותת בשבילך לגברים במעגל האלימות

כתב אישום הוגש נגד תושב בית שמש על מסכת של התעללות בבת זוגתו לשעבר, תושבת אור יהודה ואמא לשני ילדים. על פי כתב האישום היו השנים בקשר רומנטי שנמשך כשנתיים והסתיים בדצמבר 2016. הגבר סירב לקבל את דבר הפרידה והחל להטריד את האישה בדרכים שונות, במסכת איומים ותקיפה חמורה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כחודש לאחר הפרידה, הגיע האיש לביתה של חברתו לשעבר, בשעה 4 לפנות בוקר, נכנס ללא רשות לבית. האישה ושני ילדיה ישנו במיטתם. הגבר שפך על פניה שמן לוהט והחל לחנוק אותה, כך שהיא מתעוררת בזעקות אימה, התעוררו גם שני ילדיה. הילד בן ה14 נכנס לחדר השינה וראה את אימו פצועה וחבולה, הגבר רץ למטבח והחזיק סכין, האישה בכוחותיה האחרונים ביקשה מהילדים להזעיק משטרה.

כאשר שמע כי השוטרים בדרך, צעק הגבר- “אני ארצח, שנייה לפני שאני נכנס לכלא אני לוקח אותך איתי“. לפני שברח מהבית הספיק לצעוק,  “שישפוך על פנייה חומצה שאף גבר לא יהיה איתה” וברח מהמקום.

עמותת בשבילך לגברים במעגל האלימות
הצילום להמחשה

שנה וחצי ערכה מסכת ההתעללות שעברה האישה אחרי פרידתם עד שאזרה אומץ להתלונן על ההתעללות שעברה. בכתב האישום הקשה, מתוארים מקרי ההתעללות שהפכו את חייה לגיהנום של ממש, כאילו צל מלווה את חייה כל הזמן ואף פעם לא ידעה מתי יצוץ הגבר ויפגע בה בשוב.

שמונה חודשים אחרי פרידתם, כאשר שבה לביתה מבילוי עם חברתה, הופיע לפתע הגבר, בעקבות ויכוח החל להכות אותה באגרופים.

במקרה אחר, הגיע אל דירתה וביקש להחזיר לו את מכשיר הטלפון שלו , בעקבות ויכוח בינהם, דחף הגבר את האישה לכיוון החלון, הרים את רגליה כשגופה מחוץ לחלון כשהוא חונק אותה.

באחת הפעמים אחרי פרידתם, כתה הגבר לחברתה של האישה – איך אני לא ארצח את האישה הזאת, איך לא, בואי תגידי לי את, אני נוסע באור יהודה, אני מתחיל להשתגע פה עם עצמי, אני אהרוג אותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות