יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / מתנ”ס יהוד – הקייטנה הכי מדליקה ומגניבה בבקעת אונו

מתנ”ס יהוד – הקייטנה הכי מדליקה ומגניבה בבקעת אונו

יש!!!! הקיץ כבר כאן, והחופש הגדול מתקרב. אם אתם ילדים זה מלהיב ביותר, אבל אם אתם ההורים זה בעיקר מאתגר. הסירו דאגה אחת מלבכם - כי יש לנו הצעה מדליקה עבורכם, כזו שגם לא 'קורעת ' את הכיס.

מתנ"ס יהוד

מתנ”ס יהוד מציע – קייטנת אתגרים וספורט, המיועדת לבנים ובנות בגילאי 6-12

כמו בכל שנה, במתנ”ס חושבים  לא רק על רווחת הילדים והנאתם,
אלא גם על ההורים העובדים, הנדרשים למצוא פתרונות יצירתיים לגבי העסקת הילדים בחופש. קייטנת אתגרים וספורט, מספקת פתרון נהדר לכל חודש יולי, ומוציאה את הילדים מתוך הבית , מבהייה במסכי הטלוויזיה ומהסמארטפון. אנשי התוכן של מתנ”ס יהוד  הכינו תוכניה עם המון פעילויות מעניינות, שהילדים  ישמחו לקום אליהם בכל בוקר ,למרות שיש חופש…
מתנ"ס יהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שעות הפעילות ,מתאימות גם להורים שאינם מתפנים מעבודתם כבר מהצהרים, כך שקיימת אופציה להארכת הפעילות עד השעה 16:00, או לחילופין בין השעות 8:00-13:00 בלבד.

במתנ”ס יהוד מבינים ומכירים את הראש של הילד, כך שכל הפעילויות חווייתיות ומותאמות, והבונוס- אין צורך להזיע! רוב הפעילות תתקיים באולם ממוזג, כך הילדים ייהנו ממגוון של משחקים, שאינם בשגרת היומיום שלהם כגון: באולינג, קולנוע ,ימי ספורט, משחקי נופש, אי-ג’אמפ, סדנאות אומנות, בריכת שחייה ומפגשי כדורגל. ולכל אלו שדואגים – מה הילד שלי יאכל כל יום?! בקייטנת המתנ”ס הם יקבלו ארוחת בוקר מגוונת.

את הקייטנה ינהלו שרון ששון ומעיין אבוחצירה, שניהם, בעלי ניסיון עשיר בעבודה עם ילדים. הקייטנה אושרה  על ידי משרד החינוך אגף הספורט והעשרה.
מתנ"ס יהוד

איך ומתי?

  • המחזור ראשון , בן שלושה שבועות ,יתקיים בין התאריכים 1-19.7.18  רק 1300 שקל
  • המחזור שני בן ארבעה שבועות, בין התאריכים 1-26.7.18 – רק 1730 שקל.

לפרטים:
מתנ”ס יהוד
אביבה בכר 03-5205101

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות