יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / מתנ”ס יהוד: קיץ 2018  ‘לגעת בצבע’

מתנ”ס יהוד: קיץ 2018  ‘לגעת בצבע’

"זה הרבה יותר מחוג- זה מפגש חברתי", כך אומר דב שגב , המדריך לאומנות לקראת  תערוכת הסיכום של קורס הציור המתקיים במתנ"ס יהוד, במוצ"ש בסוף חודש יוני (30.6)

דניאלה צרף, נוף יפואי (מתנ''ס יהוד)
דניאלה צרף, נוף יפואי (מתנ''ס יהוד)

מדובר  בתערוכה קבוצתית, של  18 החברים בחוג, שתסכם את  פעילותם בבד וצבע. יש לציין כי מדובר בחוג ותיק שפועל כבר  כ- 15 שנה, שרוב החברים בו נשארו מתחילת הדרך. התמונות המרהיבות יוצגו לקהל הרחב, ולאורחים שהוזמנו ליטול חלק בחגיגה, וגם לשמוע את שירתה של הזמרת מיטל טרבלסי תושבת יהוד.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
יום ספורט למשפחות במתנס יהוד
חינוך טוב מתחיל במתנס יהוד

זיוה גורגני מצילומים שנעשו בטיול האחרון לנגב ומדבר יהודה (מתנ''ס יהוד)
זיוה גורגני מצילומים שנעשו בטיול האחרון לנגב ומדבר יהודה (מתנ”ס יהוד)

 

דב שגב  המדריך ואוצר התערוכה “השנה במסגרת שנת ה-70 למדינה הופנה המיקוד לעבר נופי ארצנו, ואלמנטים נוספים הקשורים בדרך זו או אחרת לחוויית חיינו כאן. האמנים בחרו בנושאים הקרובים לליבם, ובדרך זו נוצר פסיפס צבעוני המוצג כאן, ותואם את תחושות היצירה האמנותית. המשורר היווני הקדום סימונידס,כתב: ‘הציור אינו אלא שירה אילמת והשירה אינה אלא תמונות מדברות’. אמני החוג שוקדים אם כן על השירה האילמת ובתהליך היצירה משתמשים רובם באלמנטים פיגורטיביים-זו אמנות מעניינת ומרגשת, שאיננה זקוקה עוד לפרשנות מפותלת ואליטיסטית. מארג היצירות של אמני החוג לציור יוצר קשת של חוויות, בהן כל אחד ימצא את מבוקשו והתוצאה תסב הנאה לאמן ולצופה כאחד”.

שגב הוסיף כי במהלך השנה תלמידי החוג התנסו בטכניקות שונות ובמגוון חומרים כמו שמן ואקריל. ורובם לדבריו מציירים בסגנון פיגורטיבי. שגב: “פעמים רבות מציירים בסגנון אבסטרקט , הנתון לפרשנויות, ומכיוון שצייר לא צריך להסביר את עצמו או את הציור שלו , אנשים צריכים להבין לבד…”.

אביבה בכר מציינת את תרומתם של הציירים למתנ”ס הן בציורי קיר והן בהשתתפותם בהפעלת הדור הצעיר והנחייה בציור.האומנים ,הנהלת המתנ”ס ומנהל המתנ”ס יוחנן בכלר מזמינים את הקהילה לערב פתיחת התערוכה במוצא”ש 30.6.18 ,במתנ”ס יהוד מונוסון.

את האירוע יפתח אלון יפה זמר צעיר מיהוד מונוסון. הכניסה חופשית.
לפרטים: מתנ”ס יהוד מזכירות המתנס 035205101

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות