יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / נחשפים ציוני בתי הספר ביהוד מונוסון

נחשפים ציוני בתי הספר ביהוד מונוסון

בחינות משרד החינוך (המיצ"ב) לשנת 2017 נחשפות. בית הספר המוביל אורנים במונוסון, בית הספר הרצל נמוך בצורה משמעותית. איפה מרגישים התלמידים הכי בטוחים ואיפה משקיעים הכי הרבה בלימודים, כל הפרטים לפניכם

בחינות מיצב יהוד
בחינות מיצב יהוד 2017

אחת לכמה שנים עורך משרד החינוך בחינה שווה לכל התלמידים, במקצועות הליבה, עברית, אנגלית ומתמטיקה לצד שאלון כללי על מוגנות, ערכים חברתיים ויחסי מורים ותלמידים. בשנת 2017 נערכה על ידי משרד החינוך בחינת מיצ”ב לכל תלמידי כיתות ה ביהוד מונסון. ולראשונה נחשפות התוצאות:
בית הספר הטוב ביותר ביהוד מונוסון – אורנים, נמצא בפער משמעותי מכל שאר בתי הספר היסודיים ביהוד. ממוצע הציונים של בחינות המיצב באנגלית – 89, עברית – 84 ובמתמטיקה – 82.
92% מתלמידי בית הספר מדווחים על תחושה חיובית כלפי בית הספר לצד 86% ממורי בית הספר שמדווחים על שביעות רצון. רק 6% מתלמידי בית הספר נחשפו או היו עדים לאירועי אלימות.
בית הספר השני במדד הציונים הוא היובל בקריית סביונים, שם ממוצע ציוני העברית – 75, מתמטיקה – 72 ואנגלית – 66. בין התוצאות שנמדדו היחסים בין מורים לתלמידים. 56% מהתלמידים ציינו כי יש יחסי קרבה ואכפתיות עם המורים. 78% ציינו שיש להם חוויות חיוביות מבית הספר. 11% דיווחו על אירועי אלימות בבית הספר.
במקום השלישי בית הספר רמז – תחום הלימודים המוביל הוא עברית עם ממוצע ציונים של 75, אנגלית – 68 ובמתמטיקה – 65. בקרב התלמידים 93% ציינו כי מרגישים בבית הספר תחושה חיובית. 4% מהתלמידים ציינו כי היו עדים לאירועי אלימות בבית הספר. 73% מהמורים ציינו כי הם שבעי רצון מבית הספר.
במקום האחרון, בית הספר הרצל. בבחינות האנגלית נכשל בית הספר ונמצא בעשירון התחתון עם ציון של 51. במתמטיקה – 63 ועברית – 71. בית הספר נמצא בתחתית בחינות המיצב כבר מספר שנים גם בתחום הציונים וגם ביחס התלמידים אל בית הספר. 69% מהתלמידים ציינו כי מרגישים שייכות ושביעות רצון מבית הספר. על פי נתוני משרד החינוך גם צוות המורים של בית הספר לא שבעי רצון, 64% ציינו כי הם לא מרוצים מהתנהלות בית הספר. 18% מהתלמידים ציינו כי השיעורים מתנהלים בצורה רצינית נעימה ונינוחה. 10% דיווחו על אירועי אלימות בבית הספר.בחינות מיצב יהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מה קרה לבית ספר הרצל? שאני למדתי שם לפני 30 שנה הוא היה מהמובילים ביהוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות