יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / סביון – משקפים רק אצל מומחים

סביון – משקפים רק אצל מומחים

משקפיים זו לא רק דרך טובה יותר להסתכל על העולם, כדי להתאים את המשקפיים הנכונות דרושים אופטומטריסטים מוסמכים, וכאלה ניתן למצוא ב'אופטיקה סביון'

אופטיקה סביון

הבעלים אלון סופר, בעל ניסיון של 25 שנה בתחום, מתמקצע בבדיקות ראיה ובהתאמת משקפי מולטיפוקל, המיועדים לאנשים שמתקשים בראייה גם לרחוק וגם לקרוב.
אופטיקה סביון


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אלון:”אנחנו עוברים השתלמויות בחו”ל אצל חברות ידועות המייצרות את העדשות, כדוגמת:’רודנשטוק’ ו-‘צייס’. שם למדנו כיצד להתאים בצורה הכי נכונה ומדויקת את העדשות לכל אדם. בנוסף, הכנסתי לחנות מכשירי בדיקה מתקדמים, שמקלים על עבודת התאמת המשקפים. כל מי שמגיע אלינו, מקבל יחס אישי, כאשר הבידול שלנו לעומת הרשתות גדולות, שם לא בהכרח מדובר באופטומטריסטים מורשים”.
אופטיקה סביון

יש הרוכשים משקפים ברשתות הפארמים, רק על פי המספר, האם זה משתלם?
“על פי הניסיון שרכשתי, לא תמיד יש אותו מספר בכל עין. לעיתים יש בעיה של צילינדר ומאוד חשוב שתהיה התאמה מדויקת”.

על מה יש לשים לב בתהליך התאמת המשקפים והמסגרת?
“חשוב לבדוק את המרחק בין האישונים, ורק לפי זה להתאים עדשות, כי במידה וזה לא מדויק, הדבר עלול לגרום לכאבי ראש והאנשים לא מבינים מדוע. יש לשים לב לעובי העדשה, גם כשבוחרים מסגרת. כשהמספר גבוה יותר, נדרשת מסגרת קטנה יותר מבחינה אסטטית. לעומת זאת, לנהגי רכבים ציבורים, אני ממליץ על מסגרת גדולה, כזו שתעניק להם שדה ראיה רחב יותר”.

לחצו כאן לביקור באתר אופטיקה סביון 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות