יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / סערת המחזיר בתשובה ביהוד ואור יהודה

סערת המחזיר בתשובה ביהוד ואור יהודה

המחזיר בתשובה, הרב יוסי מזרחי הגיע אתמול להרצאה ביהוד, והערב צפוי להרצות באור יהודה. בהרצאותיו טען כי בשואה, נשים חילוניות הצטלמו עירומות מול הנאצים. על חיילי צה"ל אמר - "מחלל שבת, גם אם הוא נלחם עבור הצבא הישראלי, אם הוא נהרג אין לו חלק בעולם הבא".

על פריצות של חילוניות במחנות השמדה

מרתיח את הדם: המחזיר בתשובה יוסי מזרחי בהטפת מוסר רטרואקטיבית לנשים חילוניות במחנות השמדה שלדעתו התנהגו בפריצות.שתפו ומחאו על כבודן של נשים שעונו, הושפלו ונרצחו באכזריות.Rabbi Yosef Mizrachi criticizing Jewish secular women's behavior in death camps, when forced to have their picture taken without clothes before going in to the gas chamber***This short video is a very *small portion* cut out of a lecture, for purposes of *commentary and criticism* only, which is the whole theme of our page (commentary and criticism of religious extremism in a sarcastic way). Therefor it is perfectly consistent with Facebook's fair use policy – as explained in this link - http://fairuse.stanford.edu/overview/fair-use/ which is referred to by Facebook on the topic in this link - https://www.facebook.com/help/224610824231354?sr=4&query=fair+use+video+&sid=0Vq8jHuAciZyXd2fA.

‎Posted by ‎המחרטטים בתשובה‎ on‎ יום רביעי 23 דצמבר 2015

הסערה סביב ביקורו בבית כנסת ביהוד של המחזיר בתשובה, הרב יוסי מזרחי , לא תמה. כבר לפני מספר ימים דרשו תושבים מיהוד  לאסור את הרצאתו של האיש, אשר מתייחס בהרצאותיו לנשים בבוטות, מתבטא כנגד חיילי צהל שנהרגים בקרב ולא זכאים להגיע לגן עדן, רק כי חיללו שבת. והתבטא מספר פעמים, כנגד נשים חילוניות בשואה שעמדו מול הנאצים והצטלמו ערומות. להבדיל מנשים דתיות ששמרו על צניעות. אלא חלק מהתכנים אשר עולים בהרצאות של הרב המקובל. הערב, יום שני,  צפוי הרב להגיע להרצאה בבית כנסת באור יהודה.
הרב יוסי מזרחי ביהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כבר לפני מספר ימים נדהמו תושבי יהוד לגלות הזמנה לאירוע עם הרב השנוי במחלקות פזורות ברחבי העיר, ועליה מתנוסס הסמל של עיריית יהוד המחלקה לתרבות תורנית. התושבים הזועמים, נדהמו כי האיש שדעותיו  ידועות מגיע להרצאה באחד מבתי הכנסת, ניסו לפנות לעיריית יהוד למנוע את ההרצאה. אך הדבר לא צלח.
https://www.facebook.com/TeshuvaBS/videos/1946180745616551/
יום לאחר האירוע, התחייבה ראש העיר יהוד יעלה מקליס בדף הפייסבוק שלה כי לא תאפשר לדמויות קיצוניות להופיע בעיר -“יהוד-מונוסון שלנו מושתתת על ערכי הקהילתיות, קבלת השונה והאחר, הכבוד ההדדי, העזרה לזולת ואהבת המולדת. יהוד-מונוסון היא עיר הפועלת למען שוויון ומקדמת את מעמד האישה, הן ברמה המקומית והן ברמה הארצית. יהוד-מונוסון היא עיר שפועלת למען ניצולי השואה, למען הזיכרון ולמען הסברה של נושא השואה כדי שגם הדורות הבאים יידעו מה עברו אבות אבותיהם באירופה לפני כ-90 שנים. לאנשים המחזיקים באידיאולוגיה הפוכה מזו שאנו מחנכים עליה את ילדנו ופועלים בניגוד לערכים שלנו, אין מקום בעירנו. אני אפעל כדי שדמויות עם דעות קיצוניות שאינן מקובלות, לא יקבלו במה לדברי ההבל שלהם ביהוד-מונוסון”.

הרב יוסי מזרחי ביהוד
צילום מפייסבוק

הרב מזרחי התבטא מספר פעמים על נשים בשואה, בסרטון שהופץ ברשת נשמע הרב, “בזמן השואה, כשהנאצים לקחו את כל הנשים היהודיות לתאי הגזים, הם צילמו את כל מה שהם עשו כפי שאתם יכולים לראות היום במוזיאונים. היו שני סוגים של נשים יהודיות, הדתיות והחילוניות. הנשים הדתיות כולן חברו יחד, הפנו את פניהן פנימה, כדי שהנאצים לא יוכלו לצלם אף אחת מהן ערומה. הן פנו כדי שיוכלו לכסות זו את זו, כדי שתמונת עירום שלהן לעולם לא תוצג בשום מקום.  הנשים החילוניות, ש”בכו כי ידעו שהן הולכות למות… עמדו ככה עירומות לחלוטין מול הצלם. הן חשבו ‘אני לא רוצה למות, למי אכפת, שישימו את התמונה שלי ככה מול כל העולם'”. פרשנותו של המחזיר בתשובה הייתה כי “זה ההבדל בין אדם שיש לו אלוהים בחייו לאדם שאין לו”.
הרב יוסי מזרחי ביהוד

בסרטון אחר, מופיע הרב מזרחי, בהתחייסות לחיילי צהל – “מחלל שבת, גם אם הוא נלחם עבור הצבא הישראלי, אם הוא נהרג אין לו חלק בעולם הבא”.

אופיר בנבנשתי, עוזר הרב מזרחי –  צר לנו מאוד שמספר מצומצם של אנשים מנסים לעוות את דברי הרב והתורה. צר לנו מאוד ראשת עיר בישראל , מהתוכן שעולה מדבריה אין לה הבנה בדברי תורה והיינו מציעים לה ללכת ללמוד את רצון השם.
לגבי הדברים על הנשים בשואה – דברי הרוב לא הובנו נכון, כל קטעים שמוצגים הם קטעים ערוכים וחתוכים. הרב מצר מאוד על כל קורבנות השואה.
לגבי סרטון חיילי צה”ל לחיילי צהל  – מה שהרב בא להסביר זה את גודל מעלת שמירת השבת. וכמה השבת שמרה על עם ישראל לאורך הדורות. ואם כל הצער שבדבר בן אדם שמחלל שבת , הדין שלו מאוד קשה בשמיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מי זאת “עיריית יהוד, המחלקה לתרבות תורנית” ? שמופיעה במודעה ?
    זה לא קשור לראשת העיר ?
    זה אני שמימנתי את המודעה הזו ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות