יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / עלתה מארצות הברית להתגייס לצהל

עלתה מארצות הברית להתגייס לצהל

סמל קיילה סודרו, בת 22, תושבת מושב בארות יצחק, חיילת בודדה שעלתה מארצות הברית אחרי מבצע צוק איתן להתגייס לצהל, ראיון עם חיילת צעירה עם ציונות ואהבת ישראל

קיילה

קיילה מתי הגעת לישראל לראשונה?
הגעתי לארץ לראשונה בשנת 2013 לשנת שירות במסגרת גרעין צבר והתאהבתי במדינה, בנופים ובאנשים שלה. מהרגע הראשון הייתה לי תחושת בטן שהגעתי הביתה ואני כאן כדי להישאר. למרות זאת, בקיץ של 2014, בסוף השנת שירות, חזרתי לארה״ב כדי להתחיל ללמוד באוניברסיטה שם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ומה קרה אז?
כמה שבועות לאחר מכן החל מבצע צוק איתן ששינה לי לגמרי את התוכניות. הייתי בארצות הברית והבנתי שאני לא יכולה לראות מהצד את המדינה שאני כל כך אוהבת, מדינה שהיא הבית החדש שלי, במלחמה ולא לעשות דבר בעניין. הבנתי שמקומי הוא בארץ ועליי להגן על המדינה כמה שאפשר. בעקבות המבצע, החלטתי שאני רוצה לתרום בעצמי למאמץ ההגנה על מדינת ישראל, והדרך הכי טובה לעשות זאת היא דרך הגיוס לצה״ל.

חזרת לישראל?
באפריל 2015 התגייסתי לתפקיד עורפי, אך מהר מאד הבנתי שזה לא בשבילי ושאני צריכה ללכת אחרי הלב שלי – לתפקיד לוחמה. ידעתי כמה שתפקיד לוחמה הוא קשה ומאתגר אך מאד מפתח ומלמד. נאבקתי להיות לוחמת והתחלתי את כל השירות מההתחלה, שובצתי לחיל התותחנים ומשם הגעתי למטראולוגיה, כפי שרציתי.
ספרי על השירות הצבאי שלך?
היום אני משרתת כלוחמת במטראולוגיה בגדוד 611 שבאגד 282 בסוללה הדרומית, ובאמצעות אמצעים ייעודיים מספקת לכוחות בשטח מידע על מזג האוויר על מנת שיכולו לדייק בפגיעה במטרה. כל פעם כשאני חוזרת לבסיס, אני מבינה איזה זכות ענקית נפלה בחלקי וחושבת על סגירת המעגל המיוחדת שלי – לשרת בגזרה שבעקבותיה עליתי לארץ,  והתגייסתי לשמור על האזרחים, היישובים והנופים שבגללם אני כאן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות