יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / פועל התבצר באתר בנייה של חברת אשדר במונוסון

פועל התבצר באתר בנייה של חברת אשדר במונוסון

דרמה מורטת עצבים, באתר בנייה במונוסון, פועל שטיפס על עגורן איים להתאבד אם לא תשולם לו משכורתו מקבלן אשר עבד עבורו.

מאיים להתאבד באתר בנייה במונוסון

כוחות הצלה ובטחון רבים נערכו במשך שעות ארוכות באתר הבנייה של חברת אשדר במונוסון – הסיבה, אחד מפועלי הבניין, הגיע אל אתר הבנייה, ובעקבות סכסוך כספי עם אחד מקבלני העבודה, עלה למנוף ואיים להתאבד אם הקבלן לא ישלם את משכורתו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


פרטים ראשוניםפועל מתבצר על מנוף באתר בנייה של חברת אשדר במונוסון. כתוצאה מסכסוך כספי עם הקבלן. הפועל מאיים לקפוץ מהמנוף אם לי תשולם משכורתו

‎Posted by Hadar Cohen on‎ יום רביעי 13 יוני 2018

 

החל משעות הבוקר המוקדמות, נראה אדם מטפס למנוף שפועל באתר הבנייה וצועד לכיוון חלקו האחורי. אז התברר כי מדובר בפועל בניין, לו חייבם כספים שלא שולמו.

מספר אחד ממנהלי העבודה במקום – “זה מקרה מצער, זה אדם שבא לעבוד והגיע למצוקה כי לא משלמים לו את המשכורת שלו. הוא ניסה בכל דרך לקבל את המשכורת מהקבלן שעובד עבורו, עד שהגיע למצב שצריך לאיים לקפוץ אם לא ישלמו לו”.

מאיים להתאבד באתר בנייה במונוסון

כוחות ההצלה שקיבלו את ההודעה הגיעו לאתר הבנייה של אשדר והחלו לנהל משא ומתן עם הפועל כדי שיסכים לרדת ולמנוע אבידות בנפש. רק כעבור שעות ארוכות ואחרי שיחות והסברים עם קציני משטרה ומנהלי העבודה במקום הסכים האיש לרדת מהמנוף.

מאיים להתאבד באתר בנייה במונוסון

תגובת אשדר: “מדובר באדם שעבד כפועל של קבלן משנה באתר הבניה לפני מספר חודשים למשך ימים בודדים בלבד ולדבריו, אותו קבלן חייב לו חוב כספי. מנהל העבודה הזמין משטרה שהורידה אותו מהמנוף ולקחה אותו לתחנה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות