יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / תרבות ופנאי / קונצרט אקוסטי בקריית אונו

קונצרט אקוסטי בקריית אונו

הקונצרט השנתי של תזמורות קונסרבטוריון קריית אונו נערך בגן הגיבורים, במעמד ראש העיר ישראל גל. השנה ניגנו שני הרכבי התזמורת, תזמורת הנוער ותזמורת הבוגרים, בקונצרט אקוסטי, ללא הגברה וללא תאורה, מוזיקה נטו

קונסרבטוריון קריית אונו

בשעה 18:00 ישבו על הבמה נגני תזמורת הנוער הייצוגית ותזמורת הבוגרים של הקונסרבטוריון והנעימו את הזמן לקהל הרב שהגיע. ילדים התרוצצו על הדשא והקהל הריע לתזמורות שהפליאו בנגינתן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הרעיון להפיח חיים בגן הגיבורים ולקיים בו קונצרט הועלה כבר בעבר על ידי שאול צ׳יטיאט, יו״ר יד לבנים בקעת אונו. לאחר שבשלו התנאים הוחלט לקיים אותו שם השנה” מציינת מירי שניר מנהלת הקונסרבטוריון. “בגן הגיבורים מתקיימת מדי שנה עצרת הזיכרון לחללי מערכות ישראל, רציתי שישמש גם לאירועים נוספים ומשמחים יותר” ציין צ’יטיאט בדבריו בפתיחת הקונצרט.

“הקונצרטים האלה מאפשרים לנו להשמיע לקהילה את התזמורות שלנו” אומר גיא פדר המנהל המוזיקלי והמנצח ” אנחנו מאד אוהבים את האווירה המיוחדת שלהם ואת הערך המוסף של הגן. הוא יפה  ומתאים מאד לנגינה חיה של תזמורת”

בקונצרט בוצע עיבוד מיוחד שנכתב עבור התזמורת לשיר ״ונתנה תוקף״. הסולן איתי דיין זכה לחיבוק חם ולמחיאות כפיים סוערות מהקהל שהתרגש מנגינתו.

ויש גם במה להתגאות: תזמורת הנוער הייצוגית נוסעת הקיץ להשתתף בפסטיבל בינלאומי בווינה ותזמורת הבוגרים מהווה דוגמא חיה למסורת המפוארת של הקונסרבטוריון. מירי שניר וגיא פדר העומדים יחד בראש הקונסרבטוריון הם שניהם בוגרים שלו, השנה עלה על הבמה בוגר נוסף, בר ערמון אשר מנצח על תזמורת הבוגרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מתחם הופעות ענקיוקם בפארק אריאל שרון. הדמיה: פארק אריאל שרון

חובבי המוזיקה, התכוננו: מתחם הופעות ענק יוקם בפארק אריאל שרון

תפריט נגישות