יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / צרכנות / קוקי שניצל: ארוחה עד הבית

קוקי שניצל: ארוחה עד הבית

ממש לא משנה מה השעה, במקומות העבודה תמיד הדיון הראשון על הבוקר, בפינת הקפה, הוא אודות ארוחת הצהרים- מה אוכלים, ומהיכן מזמינים?

שניצל קוקי משלוחים
שניצל קוקי משלוחים

יש לנו הצעה טעימה במיוחד, לכל מי שעובד באזור בקעת אונו (מגיעים גם לרמת גן), נמצא הפתרון האולטימטיבי שאמא שלכם הייתה בוודאי מאשרת מיד- שניצלים! ויש גם בטעמים, שמגיעים היישר מהמחבת אליכם למקום העבודה, במשלוח מהיר ושווה. למי שמעדיף מנות אחרות- אפשר בהחלט להזמין  משניצל קוקי גם חזה עוף, פרגית, או סלטים המשלבים ירקות עם שניצל/חזה עוף /פרגית, החתוכים לרצועות מעל הסלט.  


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כל מה שנדרש לעשות הוא להרים את הטלפון , החל מהשעה 11:00 בבוקר, ולחייג ל-שניצל קוקי בקריית אונו, והם יעשו את כל העבודה כדי שארוחת הצהרים שלכם, תהיה לא פחות ממושלמת. ומה בתפריט? כל מי שאוהב שניצלים כמוני, ואוהב אותם בעיקר דקים, קריספיים  ושחומים,  יש בשניצל קוקי  מבחר ענק ,שכל אחד יכול לבחור בדיוק  את מה שהוא אוהב, וגם לגוון מידי פעם. לדוגמה: שניצל מעוטר ב שומשום, או בעשבי תיבול , או בטעם פיקנטי, או בטעם שום, או צ’ילי לימון מתקתק וחמוץ.

 

שניצל קוקי משלוחים
שניצל קוקי משלוחים

השאלה, האם אתם מקדישים הפסקה אמיתית, עם החברה’ לארוחת הצהרים בצוותא, תוכלו להזמין ולאכול ברגוע  את השניצל בחמגשית המגיע עם שתי תוספות לבחירה (תשאלו את הטלפן מה יש בתפריט.) במידה והנכם נאלצים לאכול ליד שולחן העבודה אולי תעדיפו להזמין שניצל בבאגט לבן /קמח מלא, או את מנת השניצל בפיתה, וכמובן שהכל תקף גם למנת פרגית, ולחזה עוף. ולמי שמשתדל/ת לשמור על הגזרה, בשביל זה המציאו את כל הסלטים: סלט חזה עוף רק- 298  קלוריות, סלט שניצל, סלט פרגית, סלט ירקות ישראלי קצוץ. תוספות: צ’יפס, טבעות בצל, ופירה וכמובן כל סוגי השתייה המוגזת.

עובדים שכבר הזמינו משניצל קוקי השאירו תגובות חמות כמו: ” שירות אש והטעם אין מה לדבר בכלל!!! אוכל פעמיים בשבוע באופן קבוע.” שניצל קוקי מספר אחת שניצלים קריספיים וטעימים מאוד, בעל הבית גבר ואחלה של עובדים ושירות מצוין רק שניצל קוקי קריית אונו חברים , ממליץ בחום!” אבל אל תסמכו רק על מה שכתבו. צלצלו והזמינו- ההנאה בצלחת/בבגט/בפיתה מובטחת!

לפרטים: קוקי שניצל
שלמה המלך 37, קריית אונו
להזמנות: ‏ 37 03-691-3323

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות