יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / מקומי / קנסות לרכבים המוצעים למכירה

קנסות לרכבים המוצעים למכירה

דוחות קריית אונו

קריית אונו: קנסות לרכבים המוצעים למכירה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בעקבות פניות של תושבים לעירייה על כך שחלק גדול מהחניות ברחבי העיר ובעיקר ברחוב לוי אשכול הפכו ל”מגרש מכוניות” למכירה, של סוחרי רכב המגיעים מחוץ לעיר ובעקבות בדיקה שהעלתה כי אלו מציעים את רכביהם למכירה ובכך תופסים חניות שמיועדות לטובת תושבי העיר, הוחלט במועצת עיריית קריית אונו לשנות את חוק העזר, כך שתיאסר העמדת כלי רכב המוצעים למכירה ברחובות העיר, למעט לרכבים של תושבי העיר.

בנוסף, נאסר על העמדת רכב שפג תוקפו של מבחן הרישוי השנתי שלו (טסט). לאחרונה חתמו שר הפנים ושר התחבורה על התיקון לחוק ולאחר פרסומו ברשומות החלו פקחי העירייה לאכוף את התקנה החדשה. הקנס בגין העמדת רכב של מי שאינו תושב העיר למכירה, או העמדת רכב שמבחן הרישוי שלו פג, הינו 100 ₪ וניתן לחלק דוח בגין מעשה זה בכל יום בו הרכב עומד בחנייה ואיננו מפונה.

ישראל גל – ראש עיריית קריית אונו מסר: “כחלק מהמדיניות שלנו לתת עדיפות בחנייה לתושבי העיר, אין לי ספק שהתיקון לחוק יגרום לאותם סוחרי רכב ובעלי כלי רכב שרישיונם פג, לחפש לרכביהם מקום חנייה חלופי מחוץ לעיר ובכך לפנות את אותם מקומות לרווחת תושבי קריית אונו”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות