יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / קריאה לגמלאים: חיסכון והטבות בהצטרפות להסתדרות

קריאה לגמלאים: חיסכון והטבות בהצטרפות להסתדרות

"פורשים לגמלאות? גמלאים? כדאי לכם להצטרף להסתדרות", כך אומר עופר חתוכה, יו"ר ההסתדרות במרחב גבעתיים, ויישובי בקעת אונו.

הסתדרות מרחב גבעתיים וישובי בקעת אונו

אנשי ההסתדרות מרחב גבעתיים וישובי בקעת אונו, ממשיכים להתחדש ולייצר פרויקטים עבור קהילת העובדים והגמלאים באזור.  סניף ההסתדרות באור יהודה מרכז את כל פעילות ההסתדרות באזור בקעת אונו למען העובדים לצד פעילות עניפה מאוד לגמלאים. בהסתדרות דואגים לשלל תוכניות, פעילויות ופרויקטים. עופר חתוכה, הוא הרוח החיה מאחורי הפעילות העניפה של ההסתדרות במרחב גבעתיים וישובי בקעת אונו.
עופר חתוכה: “יו”ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, שם לנגד עיניו את קידום ערכי השוויון והצדק החברתי, בתוך כך לחזק ולשמור על זכויות הגמלאים ומעמדם. הצטרפות הגמלאים להסתדרות תגביר את עוצמת ההסתדרות לפעול עבורם. הגמלאים המצטרפים תופסים שתי ציפורים במכה. ביד אחת, הם נותנים יותר כוח לנציגים, הנאבקים עבורם, וביד השנייה הם מרוויחים כלכלית מההצטרפות כי עבור 12 שקלים בחודש, או 144 שקל לשנה, סל ההטבות לגמלאים, שווה עשרות מונים יותר”.
הסתדרות מרחב גבעתיים וישובי בקעת אונו


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אז מדוע באמת כדאי?“כל מצטרף זכאי לכרטיס שנקרא: ‘ביחד בשבילך’, אותו השיק מועדון ההטבות יחד עם לאומי קארד. הכרטיס פטור מדמי שימוש, מקנה הטבת ביטוח תרופות, שאינן בסל הבריאות, הנחות בתחנות דלק סונול, ברשת קואופ  ובכ-2,000 בתי עסק. הכרטיס מקנה חברות  ללא עלות במועדון הצרכנות של ההסתדרות, ומציע מגוון רחב של הנחות והטבות לחברים.
לדוגמה: זכאות לרכישת תלושי הנחה, במגוון רשתות שיווק ברחבי הארץ, סיוע משפטי ללא עלות של ‘רשות ההסתדרות לצרכנות’, זכאות להשתתף בפעילויות התרבות, חברה ופנאי של ההסתדרות, הנחות ברשת מרכזי הספורט של ההסתדרות, הנחות ברשת משען וכדומה. יתרה מזו אפשר לטעון את הכרטיס בסכום כסף בהנחה של 20% על כל סכום אותו אתם טוענים בכרטיס – ההנחה מתקבלת בזמן הטעינה, לדוגמה: בחרתם לטעון סכום של 500 שקל, ,תחויבו דרך כרטיס האשראי שלכם רק על 400 שקל. ניתן וכדאי להתעדכן באתר האינטרנט של המועדון ביחד בשבילך בעניין ההטבות והתנאים לקבלתן”.
הסתדרות מרחב גבעתיים וישובי בקעת אונו

מה מייחד את הפעילות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו?
“הרמנו  את הכפפה ובנינו סל רחב של פעילויות מסובסדות לגמלאים, החל ממכללה שנחשבת לאחת הטובות בארץ, בה יכולים לנצל את שעות הפנאי להעשרה, כולל תכנית הרצאות וגם טיולים לגמלאים, ימי כיף בקאנטרי קלאב טיולים יומיים ועוד- אנו מחכים לכם”.
לפרטים: הנהלת ההסתדרות במרחב גבעתיים ויישובי בקעת אונו, רחוב ויצמן 18 בגבעתיים 037318698
סניף הסתדרות באור יהודה ברחוב ההסתדרות 22 בטלפון: 035334092
למפת הגעה לסניף גבעתיים – לחצו כאן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות