יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / קריית אונו: חכם בשמש כבר בגן

קריית אונו: חכם בשמש כבר בגן

הצגת בובות "נמש בשמש"; פרויקט תיעוד צילומי של ילדים הנערכים ליציאה לשמש; משחקים והפעלות – העמותה הישראלית לסרטן העור מקדישה את הקיץ לחינוך מונע כבר מהגן

מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש
מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש

העמותה הישראלית לסרטן העור פתחה השבוע את הפרויקט החינוכי לקיץ, להטמעת נורמות התנהגות בריאה בשמש כבר מהגן. הפרויקט שנפרש ברחבי הארץ בגני הילדים ומתנ”סים עירוניים, נערך גם בקרית אונו בגנים הסחלב ורותם ובמתנ”ס העירוני. במסגרת הפעילות, למדו הילדים מהן נקודות חן וחיפשו אותם באמצעות זכוכית מגדלת על פני הגוף, באמצעות הצגת הבובות “נמש בשמש”. כמו כן, יצרו הילדים כובעים רחבי שוליים מנייר צבוע להגנה מפני השמש, והתמרחו בפנטומימה בקרם הגנה ובעזרת דקלום למדו מהי הכמות המומלצת למריחה בכל אזור בגוף. בנוסף, שיחקו הילדים במשחק שנקרא “צל קצר וצל ארוך”, כשהמדריך אומר “צל ארוך” כולם חובשים כובע ומרכיבים משקפי שמש ובאמירה “צל קצר” הילדים מתחבאים מתחת למצנח כדי לא להיחשף לשמש.

לכתבות נוספות:
קריית אונו מובילה בפרוייקט ערים חכמות
קריית אונו פועלת למען נגישות בבתי הספר


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש
מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש

עוד במסגרת הפעילות, בנו ילדי הגנים פינות חוף, שהכילו את אלמנט הים, שמשמיות, חול, כסאות נוח, וסוכת מציל. לבסוף, במהלך סוף השבוע החם, אשר מאופיין לרוב ביציאה לטיולים, לחוף הים או הבריכה הילדים הצטלמו כאשר הם מתארגנים ליציאה לשמש, והביאו עימם לגן תמונות מצחיקות המתעדות זאת. עוד בין פעילויות העמותה הישראלית לסרטן העור לחודשים החמים: הרצאות של ד”ר ירון צפריר, רופא עור על הסכנות הכרוכות בחשיפה מוגברת לשמש, הדרכים להתגוננות, מי בעל סיכון גבוה לחלות בסרטן העור, ומהי בדיקת שומות ועמדות בדיקת שומות לבעלי סיכון גבוה, ריבוי נמשים ושומות, בעלי עור בהיר ורקע משפחתי, בעלי שומה ששינתה את צורתה וגווניה, וכן מכירת בגדים מסנני קרינה של חברת sunway.

מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש
מחנכים כבר מהגן להתנהגות זהירה בשמש

ד”ר חדווה גונן, יו”ר העמותה הישראלית לסרטן העור: “באמצעות פעילויות ההסברה לקיץ נעביר את המסר לציבור ובעיקר לילדים על הקשר הישיר בין חשיפה לשמש ונזקיה. מטרתנו העיקרית היא להנחיל כבר לדור הצעיר את הידע ולהשריש את ההבנה, כי יש לנו איבר בגוף שראוי להתייחסות שלנו בהתמודדות עם שמש חזקה – שהייה בצל, כובע, משקפי שמש, ביגוד ארוך ומגן, חשיפה לשמש בשעות הבטוחות, ומריחת מסנן קרינה בעל מקדם הגנה גבוה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות