יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / חדשות חמות / תחנת אוטובוס קרסה בגבעת שמואל

תחנת אוטובוס קרסה בגבעת שמואל

כוחות הצלה רבים הוזנקו לגבעת שמואל, בעקבות קריסת תקרת אוטובוס על אזרחים במקום, מחשש שמדובר בארוע חבלני, מהמקום פונתה אישה במצב קשה לבית החולים, המשטרה חוקרת מה ארע במקום

תאונת דרכים

חוקרי אגף התנועה ממשיכים בחקירת המקרה בו רכב פרטי התנגש בתחנת אוטובוס בדרך בר אילן בגבעת שמואל. גג התחנה קרס על מספר אנשים ששהו בתוכה, כתוצאה מהפגיעה נפצעה אישה בת 40 קשה ופונתה לבית החולים תל השומר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יונתן אברהם חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף גבעת שמואל שהגיע מספר דקות אחרי הארוע  לזירה סיפר: “מדובר בתחנת אוטובוס שקרסה על נוסעת ששהתה בתחנה עקב פגיעת רכב. בסיוע רופא וצוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה כשהיא סובלת מפגיעה רב מערכתית. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה”.

דובר מדא זכי הלר – התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב ירקון על אישה שנפצעה מתחנת אוטובוס שקרסה, לאחר שככל הנראה רכב פגע בה בדרך בר אילן בגבעת שמואל. חובשים ופאראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח תל השומר אישה כבת 40 במצב בינוני עם חבלות בראש ובגפיים.
ממשטרת ישראל נמסר – “בוחני התנועה עדיין נמצאים במקום וחוקרים את נסיבות האירוע. ככל שידוע בשלב הזה של החקירה, מדובר בתאונת דרכים. סמוך לתחנת האוטובוס ולמקום הפגיעה, אותר רכב. נהג הרכב (בן 69) נעצר והובא לחקירה. נבדקת האפשרות כי היה מעורב בתאונה אך יחד עם זאת, ממשיכים להיבדק כיוונים נוספים.
צילומים – חנינה סיידל, ודוברות איחוד הצלה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות