יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / אור יהודה / תלמידי ברנקו וייס אור יהודה “עולים על הגל”

תלמידי ברנקו וייס אור יהודה “עולים על הגל”

תלמידים מבית הספר ברנקו וייס באור יהודה חגגו בשבוע שעבר את טקס הסיום של קורס "עולים על הגל", בו למדו טכניקה לגלישת גלים ולצידה מיומנויות חיים חשובות ויכולות אישיות

ברנקו וייס

טקס הסיום של קורס גלישת גלים “עולים על הגל”, בו השתתפו 15 תלמידים מבית הספר ברנקו וייס אור יהודה, נערך השבוע. הקורס התקיים בשיתוף עמותת “הגל שלי”, תיכון ברנקו וייס, היחידה לקידום נוער אור יהודה ותוכנית 360, שמונה תלמידים שהשתתפו בקורס אף סיימו כבוגרים של עמותת “הגל שלי”.

לכתבות נוספות:
אנשי חינוך התארחו בתיכון ברנקו וייס באור יהודה
איש העסקים לוזון במפגש מרגש בתיכון ברנקו וייס
ברנקו וייס
התכנית עושה שימוש בגלישת הגלים ככלי חינוכי טיפולי המסייע ומכשיר את הנערים להתמודד עם אתגרים שונים באמצעות התנסות חווייתית בגלישה המשליכה על כל תחומי החיים: לימודים, עבודה, היבטים חברתיים ואישיים.

ברנקו וייס


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


קורס גלישת הגלים התמקד בתכנים הנוגעים להעלאת הדימוי העצמי, פיתוח תחושת מסוגלות, פיתוח יכולת התמודדות עם אתגרים, שיפור ביכולת ההתמדה ומחויבות תוך שיתוף פעולה, ערבות הדדית ועבודת צוות. כחלק מההכשרה, לקחו בני הנוער חלק במהלך הקורס בפעילות התנדבותית במחסני החירום של עירית אור יהודה. המסר המרכזי שהוביל את ההכשרה לימד את הנערים שבזכות התמדה והשקעה אפשר לצלוח כל מכשול. כמו בים, כך גם בחיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות