שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / תרבות ופנאי / תערוכת צילומים של גילה הרן

תערוכת צילומים של גילה הרן

ביום חמישי שעבר התקיים בספרייה העירונית בקריית אונו אירוע פתיחה חגיגי של תערוכת צילומים מיוחדת של גילה הרן, חברת מועצת העיר בעבר ואשת ציבור. התערוכה "מבעד לעדשה שלי" - צילומים מפה ומשם, היא מקבץ קטן מאלפי צילומים שצילמה במשך השנים, בארץ ובעולם

קריית אונו

גילה הרן ילידת נהריה, הגיעה לקריית אונו בעקבות בעלה (שמחובר לקריית אונו מ- 1960) גילה היא בת ואחות למשפחת אמניות, מעורבת ופעילה במערכת החינוך העירונית, מחוברת לטבע, לצומח, לילדים. גימלאית של צה”ל ומתנדבת עד היום לשרות מילואים. היא מנהלת שני מרכזים לטיפול פסיכולוגי של רשת ת.ל.מ. ובעלת קליניקה פרטית בקריית אונו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


את התערוכה המיוחדת הכינו עבורה כמחווה ליום הולדת בני משפחתה, גילה הוסיפה את התכנים האישיים שלה כשצירפה את עמותת “חיבוק ראשון“. מנכ”לית העמותה סיון אלמוז, (שהיא עצמה ננטשה כתינוקת ואומצה) כיבדה בנוכחותה את הפתיחה החגיגית, ברכה את הנוכחים וסיפרה על הפעילות החשובה של העמותה. כ- 300 תינוקות ננטשים מידי שנה בבתי חולים בכל רחבי הארץ, מתנדבי העמותה דואגים לשימור הקשר והחום האנושי אל התינוקות לאורך כל הדרך ועד לשלבי האימוץ השונים. נושאי התערוכה הם: ילדים, עצים, אפניים, חלונות ומשטחים. צולמו ע”י גילה הרן בזוית ראייה אישית ורגישה.

ישראל גל ראש עיריית קריית אונו שלקח חלק באירוע החגיגי הודה בדברי ברכתו לגילה הרן על שנים רבות של עשייה ותרומה לעיר ולקהילה.

כל הצילומים בתערוכה מיועדים למכירה. כל ההכנסות מהמכירה מועברות כתרומה לעמותת “חיבוק ראשון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מתחם הופעות ענקיוקם בפארק אריאל שרון. הדמיה: פארק אריאל שרון

חובבי המוזיקה, התכוננו: מתחם הופעות ענק יוקם בפארק אריאל שרון

תפריט נגישות