יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה – בת 14 נפצעה קשה בתאונת דרכים

אור יהודה – בת 14 נפצעה קשה בתאונת דרכים

המשטרה חוקרת האם מחסום חנייה פיראטי גרם לפציעתה הקשה של הנערה. על פי המשטרה הנערה נפלה מאופניים חשמליים בעקבות חוט ברזל שנקשר ברחוב

תאונת דרכים באור יהודה

פציעה קשה של נערה בת 14 מאור יהודה כמעט הסתיימה בכריתת כף רגלה. על פי דיווחי המשטרה ועוברי אורח, לקראת שעות הערב התקבל דיווח על תאונת דרכים קשה ברחוב העצמאות בעיר, סמוך למרכז מסחרי. במקום נמצאה חבולה על הכביש נערה בת 14 עם חתך עמוק מאוד ברגלה. מספר אחד מעדי הראייה – יש שם מרכז מסחרי קטן והבנתי שמישהו החליט לחסום את החנייה עם חוט ברזל, כדי למנוע כניסה של רכבים, אי אפשר לראות את חוט הברזל והם כנראה התנגשו בו ונפצעו.
תאונת דרכים באור יהודהמבדיקה ראשונית של השוטרים שהגיעו למקום עולה כי נסעה על האופניים החשמליים ביחד עם קטין נוסף. ע”פ החשד, הצעירה ישבה על הכידון הקדמי של האופניים כשהקטין הרכיב אותה כששניהם ללא מיגון וללא קסדות.ע”פ החשד, ברחוב נקשר חבל מברזל מבעוד מועד. המרכיב הרכיב את הילדה ובמהלך הרכיבה השניים נתקלו בחבלאבי יוספוב כונן איחוד הצלה שהגיע ראשון למקום – “הגעתי מספר דקות אחרי האירוע ראיתי על הריצפה נערה צעירה מדממת מכף רגלה, התחלתי בפעולות עזרה ראשונה וחבשתי את המקום , היא איבדה המון דם”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תאונת דרכים באור יהודה

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי רכיבה על אופניים חשמליים שלא על פי חוק מסכנת חיים! האירוע מאמש מוכיח כי רכיבה בניגוד לחוק הביאה לפציעתה הקשה של הקטינה. משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות בפעילות הסברה ואכיפה וכל זאת במטרה להציל חיים ולמנוע אסונות נוספים. משטרת ישראל מבקשת מההורים לגלות ערנות בכל הקשור לרכיבה על אופניים חשמליים. יש להקפיד על גיל הרוכב וכן על חבישת אמצעי מיגון. יש להבהיר לילדים את החשיבות ברכיבה זהירה ובטוחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות