יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה – כתב אישום נגד בעלי ספא יוקרתי

אור יהודה – כתב אישום נגד בעלי ספא יוקרתי

מעקב אונו ניוז - עיריית אור יהודה הגישה כתב אישום נגד ספא פרדייז בעקבות ניהול עסק ללא רישיון ושוקלת להוציא צו סגירה למקום. עורכת הדין שגית חי, המיצגת את בעלי המקום - "העירייה מבקשת להלך אימים רק על מי שמסתכסך עם מקורביה והיא לא באמת מנסה לאכוף או לפעול בהתאם לחובותיה, החלים עליה על פי הדין"

כתב אישום לספא באור יהודה

בשבוע שעבר חשפנו כי החלה מחאה של גורמיים דתיים בעיר הפועלים לסגור את ספא פרדייז הממוקם באזור התעשייה, מול ישיבת חבד. הגורמים הדתיים טוענים כי במקום מתנהלת פעילות לא מוסרית מבחינה דתית ודורשים כי העירייה תסגור את המקום.
לכתבה הבלעדית  – חרדים באור יהודה – קוראים לסגור מועדון ספא יוקרתי
כתב אישום לספא באור יהודהמסתבר כי עיריית אור יהודה עבר החלה לפני מספר חודשיים לפעול נגד בעלי המקום, אשר מחזיק נכס נוסף בעיר וגם בו חדרי אירוח, ולופטים להשכרה לאירועים. שם מתנהל זה כבר כמה שנים הליך משפטי בין העירייה נגד בעלי המקום. כעת נחשף כי העירייה פועלת לבקש גם צו סגירה לספא פרדייז בטענה כי המקום מתנהל ללא רישיון עסק.
כתב אישום לספא באור יהודהמנגד טוענת עורכת הדין שגית חי, המייצגת את בני הזוג אשר מפעילים את הספא, כי מדובר באכיפה סלקטיבית וברדיפה על רקע אישי כנגדם. בעלי המקום מציינים כי יש בידם אישורי כבאות ומשטרה והם בהליך להסדרת רישיון עסק. נגד ישיבת חבד הנמצאת מול הספא מספר שנים גם עלו טענות כי הם נמצאים במקום ללא היתרים על פי החוק, מבדיקת עיריית אור יהודה עולה, כי ייתכן שהם פועלים במקום בשימוש חורג והנושא ייבדק משפטית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עורכת הדין שגית חי המייצגת את בני הזוג הופתעה לשמוע כי העירייה הגישה כתב אישום וכבר נקבע דיון משפטי, כל זאת מבלי שהגיע אליהם כל בקשה מבית המשפט. עורכת הדין חי – לא ברור לאיזה כתב אישום מתייחסת העירייה. לא הוגש בשלב זה שום כתב אישום כנגד מרשתי ובוודאי שלא נקבע דיון. יובהר כי למרשתי קיימים האישורים הנדרשים . זאת ועוד כי בניגוד למצגי העירייה בדבר “אכיפה” ו”שמירת החוק על ידה” , אנו עדים לכך כי העירייה עושה יד אחת לאורך שנים עם עסקים רבים באזור התעשייה באור יהודה כך שהיא מאפשרת את קיומם ללא היתר ותוך התעלמות מהעדר המצאת האישורים הנדרשים על ידם.
“העירייה מבקשת להלך אימים רק על מי שמסתכסך עם מקורביה והיא לא באמת מנסה לאכוף או לפעול בהתאם לחובותיה, החלים עליה על פי הדין. קיום ישיבה באזור תעשייה למול מיקומה של מרשתי מעיד על כך ומדבר בעד עצמו וזו רק דוגמא אחת מיני רבות . מעבר לעובדה כי הטענות שהועלו כנגד מרשתי הינם בגדר עורבא פרח, אנו עדים לניסיון בוטה של כפייה דתית בעזרת גורמים המצויים בעירייה תוך ניצול מרשתי, כשעיר לעזאזל, ללא סיבה וללא עוול בכפה. מוטב שהעירייה תנצל את זמנה ומשאביה הנתמכים והמשולמים על ידי משלמי המיסים לביצוע מצגי השווא אותם היא מנסה לנכס לעצמה ולא על מנת להנציח את מחדליה. מיותר לציין כי מרשתי שומרת על זכותה למיצוי ההליכים כנגד כל הנוגעים בדבר.
מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “העירייה בשילוב גורמים מורשים נוספים אוכפת את הדין באופן בלתי מתפשר לגבי עסקים הפועלים שלא ברישיון בעיר, ובכלל זה נגד בעלי ספא פרדייז בעיר, אשר כתב אישום בגין ניהול עסק ללא רישיון עסק הוגש נגדו ודיון בבית המשפט עתיד להתקיים בעניינו בקרוב. לא מן הנמנע כי במסגרת ההליך הפלילי יתבקש גם צו סגירה שיפוטי במידת הצורך. באשר לישיבה המתנהלת בקרבת מקום, במסגרת האכיפה המתבצעת על ידי העירייה בעיר ובכלל זה באזורי התעשייה, נבדק נושא השימוש החורג שנעשה על ידם לכאורה והדין ייאכף בהתאם לממצאים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות