יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה – מנהלת אגף החינוך פורשת מתפקידה

אור יהודה – מנהלת אגף החינוך פורשת מתפקידה

תמר חכימי, אחת מאחרונות מנהלות החינוך הוותיקות בבקעת אונו יוצאת לגמלאות לאחר 22 שנות עבודה בעירייה, מחצית מהן כמנהלת אגף החינוך. חכימי: "היה לי העונג להוביל את מערכת החינוך למעלה מעשור".

יובלים אור יהודה

מנהלת אגף החינוך של עיריית אור יהודה  תמר חכימי, הודיעה השבוע על פרישה מתפקידה בעקבות יציאתה לגמלאות. חכימי, שעבדה בעירייה במשך 22 שנים, שמהן כ-11 שנים כמנהלת האגף, תסיים את תפקידה בסוף חודש דצמבר. חכימי נחשבה לאחת ממנהלות החינוך הוותיקות בבקעת אונו, בזמן שבערים אחרים כבר התחלפו מנהלות אגפי חינוך, חכימי וחווה ביאלקוביץ  מנהלת אגף החינוך ביהוד נשארו בתפקידם. במהלך השנתיים האחרונות ובהובלתה של ראש העיר ליאת שוחט, קידמה חכימי את רפורמת החינוך בבית הספר השש-שנתי יובלים והכניסה תכניות חינוכיות חדשות. כעת תצא העירייה למכרז למציאת מחליפה.

תמר חכימי מציינת: “אור יהודה נמצאת בתנופה חינוכית שהובילה לשיפור בהישגים. היה לי לעונג להוביל את מערכת החינוך בעיר למעלה מעשור. לשמחתי הרבה, זכיתי לשיתוף פעולה הן מצד הנהלת העיר וכמובן ראש העיר ליאת שוחט, והן מהצוות שעבד במשך שנים לצידי. אין לי ספק שההשקעה הזו תימשך גם לאחר פרישתי, ואני רוצה לאחל הצלחה רבה לכל העוסקים במלאכה”.

ליאת שוחט, ראש העיר: “אני רוצה להודות לתמר חכימי על שנים של עשייה חינוכית לטובת תושבי העיר. במהלך השנתיים האחרונות פעלנו יחד כדי לקדם את העיר, בראש ובראשונה בזכות הרפורמה בבית ספר יובלים שמוכיחה את עצמה. אין לי ספק שתמר תחסר לכולנו, אבל זו הזדמנות לברך אותה בהצלחה בדרכה החדשה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות