יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חינוך / אור יהודה – מניעת תאונות דרכים בתיכון יובלים

אור יהודה – מניעת תאונות דרכים בתיכון יובלים

במסגרת לימודי בטיחות בדרכים, נערכה בתיכון יובלים באור יהודה פעילות בנושא מניעת תאונות דרכים עקב הסחות דעת ועייפות. באמצעות מכשור וטכנולוגיות מתקדמות, התנסו התלמידים באופן מוחשי בסיטואציות שונות שעלולות להיגרם כתוצאה מנהיגה שלא לפי כללי הבטיחות

תיכון יובלים

במסגרת פעילות זהירות בדרכים שנערכה בתיכון יובלים באור יהודה בשבוע שעבר, עברו התלמידים הפעלות שונות שדימו מצבים של הסחות דעת ועייפות בזמן נהיגה, כל זאת בהובלת לילי כהן, רכזת החינוך החברתי בתיכון.
הפעילות החלה בהדרכה שלימדה את התלמידים על הסיבות לתאונות הדרכים הנגרמות באחריות הגורם האנושי, בהתמקדות ביכולות של המוח עקב הסחות דעת, אלכוהול ועייפות.
לכתבות נוספות – 
בשורה באור יהודה – הוזלה בארנונה
הפעלת תכנית “כבוד לאחר” לבני נוער באור יהודה
תיכון יובלים

לאחר מכן התנסו התלמידים בסימולטור של רכב מתהפך 360 מעלות כדימוי לנהיגה תחת השפעת אלכוהול, דיבור בטלפון, עייפות, תשישות והסחות דעת אחרות. לצורך ההשוואה, התנסו התלמידים בסימולציית נהיגה נוספת, אך הפעם ללא הסחות דעת. באמצעות ההמחשה הזו הבינו התלמידים את החשיבות של חגורת הבטיחות, תקינות הצמיגים והמשמעות של לחץ חברתי ושיכרות.
תיכון יובלים

בהמשך הפעילות, הומחש לתלמידים באמצעות מכשור טכנולוגי של מציאות מדומה מצבים שונים בדרך חדשה ובאיכות גבוהה. בכך ראו וחוו התלמידים את מה שעד עכשיו היו יכולים רק לדמיין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות