יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה – סטודנטים לחינוך מבקרים בעיר

אור יהודה – סטודנטים לחינוך מבקרים בעיר

מחלקת הנוער באור יהודה אירחה בשבוע שעבר את הסטודנטים לתואר ראשון מהמסלול לחינוך בלתי פורמלי של המכללה האקדמית בית ברל ליום למידה והכרה של מערכות החינוך החברתי בעיר שנבחרו על ידי המכללה כמודל לעשייה חינוכית, חברתית, ערכית וקהילתית

אור יהודה אירחה סטודנטים מבית ברל
צילום - איל ורשבסקי

בשבוע שעבר הגיעו 120 סטודנטים מהחוג לחינוך בלתי פורמלי של המכללה האקדמית בית ברל ליום למידה ראשון מסוגו כדי להכיר ולהבין כיצד עובדת מערכת החינוך הבלתי פורמלית באור יהודה, שנבחרה על ידי המכללה כמודל לעשייה חינוכית, חברתית, ערכית וקהילתית.
במסגרת יום הלמידה אותו הוביל יסף זית, מנהל אגף קהילה, נוער וצעירים בעיריית אור יהודה, התארחו הסטודנטים במחלקת הנוער, הכירו את מערכות החינוך החברתי הפועלות בעיר ונחשפו למודל הפעלתן.

אור יהודה אירחה סטודנטים מבית ברל
צילום – איל ורשבסקי

הסטודנטים התכנסו במרכז מורשת יהדות בבל, שם שמעו הרצאה על ראשית ההתיישבות בעיר והתפתחותה ממעברה לעיר. לאחר מכן סיירו במוזיאון ושמעו על מורשת בבל ושימורה באופן כללי, ועל הקשר של המוזיאון עם בני הנוער בעיר בפרט. בהמשך יצאו לשטח ולמדו ממקור ראשון על החינוך החברתי לנוער בבתי הספר ובמסגרות הפועלות בשעות אחר הצהריים, ונחשפו לתכניות התפתחות העיר במישור הבלתי פורמלי בעשור הקרוב.

לאחר ארוחת הצהריים נערכה סדנת עיבוד תוכן, בה חלקו הסטודנטים ושיתפו את רשמיהם מיום הלמידה והיכרותם עם מערכת החינוך הבלתי פורמלית בעיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות