יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / אור יהודה / אור יהודה: תכנית ”ידע אור” יצאה לדרך

אור יהודה: תכנית ”ידע אור” יצאה לדרך

בסוף השבוע נערך טקס סיום שנת הלימודים בתוכנית "ידע אור" לשיפור איכות החיים של אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. התוכנית, שהחלה לפעול באוקטובר ,2017 הוקמה במטרה לספק לימודי המשך לבוגרי החינוך המיוחד באור יהודה כדי לתת להם הזדמנות להשתלבות בקהילה.

נס ידע אור - כרמלה איגל
נס ידע אור - כרמלה איגל

במסגרת ידע אור מגיעים 12 מחניכי המע”ש באור יהודה לקמפוס המרכז ללימודים אקדמיים (מל”א) ללימודים בתוכנית חינוכית מגוונת לארבעה ימים בשבוע שנבנתה במיוחד עבורם. ד”ר כרמלה איגל מובילת התכנית ממל”א ציינה כי “בשנה הראשונה ניתן היה לראות שיפור במיומנות השיח של חניכי המע”ש ויכולתם להתמקד במטלות.” מבחינת ד”ר איגל אישית “מדובר בזכות גדולה שניתנה לה להגשים חלומות לשיפור חייהם של אנשים עם מוגבלויות”.

ידע אור 2018
ידע אור 2018

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בטקס נכחה ראשת העיר אור יהודה גב’  ליאת שוחט, סגניה ומנהלי מחלקות. שוחט רואה “חשיבות רבה במתן אפשרות להקנות מגוון מיומנות ואפשרות לתקשורת משופרת לבעלי מוגבלות שכלית”. לדבריה “מדובר במהלך חברתי חשוב שיחודו גם ביכולת וברצון לסייע להתפתח ולהתקדם בחיים”.

אפי גוטמן, סגנה של שוחט, עופר חודר מנכ”ל העיריה, אסתי אשל מנהלת אגף הרווחה, מור שושן מנהלת היחידה למעורבות חברתית במל”א, מנהלת המע”ש מור טוגנדרייך, שוחחו עם החניכים וראו עבודות שנעשו במכללה במסגרת הלימודים. כל המרצות בתכנית הלימודים פעלו בהתנדבות וחניכי המע”ש הכינו גם הופעה וניגונים. ד”ר איגל ציינה כי “אני מקווה שתוכנית ידע אור תתרחב בכל הארץ כדי לאפשר הזדמנויות לאנשים עם מוגבלות שיכלית התפתחותית נוספים”.

לשאלות- ד”ר כרמלה איגל- 0504555903

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. כל הכבוד לעיריה ולמרכז האקדמי באור יהודה על הפעילות האנושית והיפה למען החלשים בחברה. כן ירבו פעולות כאלו. תודה לכל מי שתרם והתנדב. מרגש ומחמם את הלב.

  2. פעולה ציבורית משמעותית למען החלשים באור יהודה הזקוקים לתמיכה. הלוואי שהעיריה והמרכז ללימודים אקדמיים יתמידו בהפעלת המוגבלים התפתחותית כדי לתת להם תעסוקה ובעיקר ידע רב. גם כך לא שפר עליהם גורלם ולכן ההתנדבות והפעילות חשובים מאוד. ראוי שיימצא לכך תקציב עירוני במקום מסיבות עצמאות ענקיות או סתם פרוייקטים שחשיבותם פחותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות