יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה – 400 דירות חדשות במקום 66 ישנות

אור יהודה – 400 דירות חדשות במקום 66 ישנות

התחדשות עירונית באור יהודה - תוכנית גניש ממוקמת בחלקה המערבי של אור יהודה בפינת הרחובות יחזקאל קזז ומרדכי בן פורת, על שטח כולל של כ-13 דונם. לפי התוכנית יהרסו שלושה בנינים ישנים ובמקומם ייבנו חמישה בנינים של 17 קומות

פינוי בינוי אור יהודה
הדמייה פרחי - צפריר אדריכלים

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב החליטה לפני מספר שבועות על הפקדתה של תוכנית “מתחם גניש” להתחדשות עירונית באור יהודה. מדובר בתוכנית פינוי-בינוי במסגרתה יפונו שלושה מבני מגורים ישנים בני שלוש קומות הכוללים 66 יח”ד ובמקומם יוקמו חמישה מבני מגורים בני 17 קומות הכוללים 400 דירות. 

מתחם גניש היא תכנית לפינוי ובינוי הכוללת הוראות איחוד וחלוקה ללא הסכמה בשטח של כ – 13 דונם. התכנית ממוקמת במרכז העיר, בפינת הרחובות יחזקאל קזז ומרדכי בן פורת. במצב הקיים ישנן 66 יח”ד בשלושה מבנים בני 3 קומות וכן בית כנסת בן שלוש קומות, אשר התכנית מציעה להשאירו במקום, ולהוסיף לו אפשרות לבניית קומה נוספת לגני ילדים. מצפון לתכנית קיים מגרש מסחרי. ממזרח בינוי של צמודי קרקע. התכנית המוצעת כוללת 5 מגדלים בני 17 קומות, מסחר לאורך רחוב קזז, תוספת זכויות למגרש הציבורי, תוספת שצ”פ והרחבה חלקית של הרחוב.

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה החליטה על הפקדת התוכנית בהתאם לשינויים הבאים – התכנית תכלול 400 יח”ד בשטח עיקרי ממוצע של 95 מ”ר בחלוקה הבאה: 66 דירות התמורה יהיו בשטח עיקרי של 90 מ”ר. 80 יחידות דיור קטנות בשטח “פלדלת” של 80 מ”ר. ו- 254 יח”ד הנותרות יהיו בשטח עיקרי ממוצע של עד 101 מ”ר ליחידת דיור. יתווסף שטח למרפסות בשטח ממוצע של 15 מ”ר ליח”ד. מסחר: 360 מ”ר שטחים עיקריים. מבני ציבור: 1,500 מ”ר שטחים עיקריים ובתוספת חצרות ככל שיידרש ע”י הוועדה המקומית או עפ”י דין.

פינוי בינוי אור יהודה
הדמייה פרחי – צפריר אדריכלים

התוכנית הוגשה על ידי היזם אלה עזרא וחברת מיריקל א.ב. השקעות בע”מ, ונערכה ע”י משרד פרחי צפריר אדריכלים. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות