יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה / אושרה תכנית “פארק איילון” באור יהודה

אושרה תכנית “פארק איילון” באור יהודה

התכנית שנמצאת בחלקה הדרום מערבי של העיר תכלול 1,876 יחידות דיור למגורים ו-750 יחידות דיור מיוחד, וכן 700 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר ופארק ענק. ליאת שוחט, ראש העיר: "התכנית הזו מאפשרת לנו לצעוד צעד ענק לעבר עוצמה כלכלית"

אונו

הוועדה הארצית לתכנון ובנייה של מתחמים מועדפים לדיור (הוותמ”ל) החליטה בשבוע שעבר בישיבתה להפקיד את תכנית פארק איילון שנמצאת בחלקה הדרום מערבי של העיר. מדובר בתכנית שהינה חלק מהסכם הגג שחתמה אור יהודה בחודש אפריל, והיא כוללת 1,876 יחידות דיור למגורים ו-750 יחידות דיור מיוחד, שמתוכן כ-500 יחידות לדיור מוגן/בית אבות וכ-250 יחידות דיור למעונות סטודנטים. מלבד נושא הדיור, התכנית תיתן מענה לשירותי פנאי ותעסוקה בעיר, כאשר היא כוללת פארק ענק בסמוך לנחל איילון ולנחל אור יהודה, שיכלול שימושים מגוונים לטובת פעילויות פנאי, תרבות וספורט, וכן 700 אלף מ”ר של שטחי תעסוקה ומסחר שייתנו עוגן כלכלי משמעותי עבור העיר בשנים הבאות. התכנית שקודמה על ידי אילן אייזן וזאב עמית ז”ל שמה דגש גם על מבני ציבור, כגון שני בתי ספר, מעונות יום, גני ילדים, ומבנים שמספקים מענה לשירותי בריאות, תרבות, רווחה ומכללה חדשה.

ראש העיר, ליאת שוחט, מציינת: “אישור התכנית מאפשר לנו לצעוד צעד ענק לעבר עוצמה כלכלית שתאפשר לעיריית אור יהודה להעניק לתושביה סל שירותים ענק ומשופר ומערכות עירוניות מצוינות. אזור התעסוקה המתקדם שיוקם במסגרת תכנית זו יהווה עוגן כלכלי לעיר שיאפשר לנו לשפר את כל תחומי החיים של התושבים מבלי להעמיס עליהם את הנטל. לאזור זה יגיעו חברות ענק וחברות הייטק מובילות בתחומן. בנוסף, משולב בתכנית פארק ענק שישתרע על למעלה מ-600 דונם, בסמוך לנחל איילון ולנחל אור יהודה והוא יהווה מרכז לבילוי, פעילות, תרבות לתושבים מבית ומחוץ. אין לי ספק שהשכונה החדשה תמסד את העיר שלנו כאטרקטיבית ביותר בגוש דן בעשור הקרוב וכמובן תגרום לעלייה במחירי כל הנכסים בעיר. היא תמשוך מבוגרים וצעירים ותהווה אחד היעדים האטרקטיביים ביותר בגוש דן, ובמחירים שיאפשרו לתושבי העיר לשפר את מקום מגוריהם ולצעירים לרכוש דירה במחיר אטרקטיבי”.

הדמיות: אדר’ אילן אייזן ואדר’ זאב עמית ז”ל


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות