יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / ביקור בדואר בקניון סביונים – צעקות, תורים ותינוקות בוכים

ביקור בדואר בקניון סביונים – צעקות, תורים ותינוקות בוכים

דואר ישראל, מנסה לשנות את מערך השירות והתדמית שדבקה לו בקרב הלקוחות השבויים, אך לא יעזרו כל קמפיין תקשורתי ותהליכי יעול ארגוניים, אם סניפים מנוהלים על ידי פקידים שלא באים לתת שירות ללקוח, המצב לא ישתנה בקרוב

דואר סביונים

תלונות רבות הגיעו אל מערכת אתר אונו NEWS  על סניף הדואר בקניון סביונים ביהוד, מדובר בשלוחה המשרתת אלפי תושבי שכונת קריית סביונים ומרכז יהוד, ובא לתת סיוע לסניף המרכזי השוכן ברחוב ויצמן, המטפל בשאר חלקי העיר ובו נציגי שירות רבים. הסניף בקניון סביונים, מנוהל על ידי פקידה אחת בלבד, כך על פי תושבי שכונת סביונים, ומתחיל את פעילותו החל מהשעה עשר בבוקר ועד שתיים בצהרים, מספר פעמים בשבוע עובד גם בשעות אחר הצהרים. התלונות העיקריות של הלקוחות, העדר שירות ויחסי אנוש בעייתיים של מנהלת הסניף.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


דואר סביונים

מספרת אחת הלקוחות, תושבת שכונת סביונים – “לצערי הרב, המקום מתנהל, כמו לפני ארבעים שנה, לצד מכירת ספרים במקום, יש שירות איטי וצעקני, לפעמים גובל בצעקות לעבר הלקוחות, כל זה קורה בתוך מקלט, ממ”ד  קטן ועמוס, למי שרוצה יש ספסל בחוץ, במסדרון לשבת ולהמתין בתור, יש כאן אמהות עם עגלות של תינוקות ואנשים מבוגרים שאין להם איפה לשבת, והיחס שמקבלים מהפקידה הוא מחפיר”.

דואר סביונים

ממשיכה, תושבת נוספת – “חיכיתי בתור עם הבן שלי, ופתאום הפקידה התחילה לצעוק עליו, בלי שום סיבה, וביקשה שלא ישתה מים בתוך הסניף, כי זה יכול ללכלך את הרצפה ולהשאיר סימנים, הילד ממש נבהל, והתחיל לבכות, עמדתי מולה ושאלתי מה מפריע בילד ששותה מבקבוק מים וממתי אסור להכניס בקבוק מים לסניף דואר?? לא מדובר במשקה מוגז  ובילד קטן, זאת פשוט התנהגות אלימה וחסרת פרופורציות”.
דואר סביונים

מבדיקת מערכת אונו NEWS בסניף הדואר בסביונים, אכן עולה תמונה מצב קשה, סניף קטן מאוד המשרת אלפני אנשים, אשר ממתינים זמן ארוך מאוד בתור, חלקם יושבים על הריצפה. השירות איטי מאוד ומתנהל בקצב של הפקידה היחידה במקום, גם בזמן שהות הכתב במקום היו במקום חילופי צעקות בין הפקידה אל לקוחות, אשר מתלוננים על השירות הגרוע במקום. משיחות עם גורמים ברשות הדואר עולה כי התקבלו מספר תלונות על הסניף המדובר, אך הדואר מסתבר לא טיפל בהם כראוי, כי הבעיה, ממשיכה והלקוחות נפגעים.
תגובת רשות הדואר – “אנו מתנצלים בפני הלקוחה על החוויה שחוותה בסוכנות הדואר.  אנו נקיים בדיקה יסודית מול סוכנת הדואר לגבי אופן מתן השרות והיחס ללקוחות ועם קבלת ממצאיה, נפעל בהתאם”.
קבלתם שירות לא ראוי מוזמנים לפנות למערכת אונו NEWS ונטפל בנושאלחצו כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

4 תגובות

  1. אם יכולנו לבחור סניף דואר, סניף סביונים יהוד היה אחרון ברשימה וחבל שלא נותנים לעבור לסניף אחר אפילו בויצמן יותר נחמד אני ממש סובלת שאני מקבלת דואר רשום בסביונים ויש לי סבלנות אבל פקידה אחת לכל כך הרבה תושבים גורם להמתנה ארוכה מדי, בנוסף למה מגיע לנו להכנס לממ״ד ולקבל צעקות כשמשהו מפעיל פלאפון? לא יכולים להחליף את החדר לחדר רכיל וגדול יותר והפקידה ממש מפחידה אותי ומלחיצה

  2. סניף מזעזע שמנוהל ע”י מנהלת אנטיפטית מחרידה. סיוט כל פעם מחדש כשמגיע לשם דואר.

  3. שירות ערכאי.
    בוייצמו כבר הבינו שחלק גדול מהאנשים רק רוצה לקחת דואר רשום ויצרו תור נפרד, עם מנגנון חצי אוטומטי ומהיר.
    בסביונים רישום המכתבים ידני, ואותו הדין למי שרטצה לקנות ספר, לשלם חשבון או לשלוח מכתב.
    הגיע הזמן להתקדם ולהבין את תפקיד הדואר בעידן האינטרנט, משלוחים מחו”ל והרחבת יכולות מהנייד.

  4. תושבת השכונה

    ספגתי צעקות מהפקידה בדואר, שהיא ממש אישה מוטרפת. היא איטית בכוונה, רעת לב, צועקת על נשים וילדים, אומרת לאנשים ללכת לעמוד בפינה למלא טפסים כאילו מדובר פה בפושעים. אישה ממש חולת נפש. בנוסף אסור לשתות אסור לדבר בטלפון אבל היא מדברת בנייד שלה חופשי. בעבר היה גם פקיד שהצהיר בפניי שלא בא לו לעבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות