יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / בית חדש לצופי קריית אונו

בית חדש לצופי קריית אונו

השבוע, נחנך בקריית אונו המבנה החדש של שבט הצופים און,בעלות של 12 מיליון שח, 1,170 חניכים ומדריכים יחד עם מאות הורים ובני משפחה הגיעו למפקד פתיחת שנה בשבט החדש שבנייתו הסתיימה ממש בחודש האחרון. מבנה השבט החדש מונה 16 חדרי פעילות

צופי קריית אונו

בזמן שרוב שבטי הצופים בבקעת אונו, שוכנים בתוך קראוונים או מבנים ישנים ומתקלפים בקריית אונו יכולים להיות גאים, כך משקיעים בנוער האיכותי של העיר, ומראים השקעה בתנועות נוער. היה זה אירוע מרגש במיוחד, וניתן היה לחוש את האווירה והאנרגיה המדהימה שהייתה במקום. חגיגה של ילדים, צוותי הדרכה, הורים וותיקי תנועת הצופים ונבחרי העיר, שבאו להתרשם ממבנה השבט המקסים, ומהעשייה החינוכית הנפלאה של הנוער, שמתחנך על ערכי תנועת הצופים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הטקס התקיים במעמד ישראל גל ראש העיר, רון מלכה ממלא מקומו, ירון יעקובי, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הנוער והצעירים, עמי כחלון, משנה לראש העיר ויו”ר החברה הכלכלית שבנתה את המבנה, שרון רוזנטל – מנהלת יחידת הנוער והצעירים, ראשי השבט הנוכחיים ערן יעקובוביץ, עדנה קורן וצחי בן דוד, ראשי השבט בעבר שהיו שותפים לקידומו ופיתוחו, נציגי הנהגת הצופים, מרכזי השבט בהווה ובעבר, וכמובן הורים פעילים ומשמעותיים שמסייעים לפעילות השוטפת של השבט לאורך כל השנה.

כל אלו בנוסף  ל- 1,170 חניכים נרגשים  והוריהם, שיוכלו החל מעכשיו ליהנות מפעילות חינוכית במבנה הנהדר הזה לאחר עבודה משותפת של  הנהגת השבט  עם עירית קריית אונו, והכל כדי לאפשר לילדי תנועת הצופים מקום חדש, מרווח ובטיחותי. המבנה תוכנן בהתאם לצרכים של שבט און, עוד לפני שהחל תהליך הפיצול, שהסתיים בהקמת שבט גילעד. במהלך הזמן, הותאם המבנה לצרכים נוספים ולצורך בבניית מבנה נוסף  לשבט גילעד, אותו החלו לבנות לפני כחודש.

מבנה השבט החדש מונה 16 חדרי פעילות, חדרי מרכזים וצוותי הדרכה, חדרי קורס ושכב”ג, מחסן, אולם נהדר לפעילות מקורה, ופינות רבות ומקסימות לפעילות עם חניכים על המרפסת ובמתחמי החצר השונים. בקרוב גם יונחו משטחי דשא כדי לאפשר פעילות נוחה על הטריבונות  המדורגות. השבט מונגש כולו ונבנה כמובן לפי תקני משרד החינוך והרשויות.

בטקס חנוכת הבית ופתיחת השנה, הופיעה להקת הקרוואן  של תנועת הצופים, שהקפיצה את החניכים עם שירים מוכרים ואהובים, הודלקו כתובות אש מקסימות  שהוכנו ע”י השכבה הבוגרת, וגם הוקרן סרטון המרכז את החוויות בתנועת הצופים לאורך השנה. אין ספק, זו היתה חוויה מיוחדת במינה. חוויה של פעם בכמה עשורים.

ראשי השבט ערן יעקבוביץ, עדנה קורן וצחי בן דוד מסרו: מאחלים לכל  ילדי קריית אונו שימשיכו לעשות חייל וליהנות מהמבנה החדיש שנבנה עבורם, כי בסוף, מה שחשוב באמת ולאורך זמן זה התוכן והערכים שיוטמעו בילדים בפעילות החינוכית השוטפת, ובמפעלי השבט לאורך השנה.

ישראל גל, ראש העיר קריית אונו מסר: “אלפים רבים של ילדים ובני נוער מהעיר שלנו פעילים בתנועת הצופים ובתנועות הנוער האחרות בעיר. אני מאמין גדול בחינוך הבלתי פורמלי, שהינו חלק בלתי נפרד ממערכת החינוך המצויינת בעיר שלנו. אנו נמשיך להעניק לצופים ולתנועות הנוער בעיר את מרב התנאים לקיים את פעילותם החשובה. חנכנו את המבנה החדש של שבט און ואנו בונים ממש כעת את מבנה הקבע לשבט גילעד, בשכונת עבר הירדן.   “

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות