יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / גבעת שמואל: ‘הנסיך הקטן’

גבעת שמואל: ‘הנסיך הקטן’

בחודש ספטמבר ייפתח בגבעת שמואל, סניף שלישי לרשת מעונות הילדים הנסיך הקטן. מסגרת חמה לילדים מגילאי 3 חודשים עד שלוש שנים בפיקוח ובסבסוד התמ"ת

הנסיך הקטן באור יהודה
תוכן מקודם

לכל הורה יש נסיך או נסיכה קטנטן היקר לליבו, שהוא מעוניין להעניק לו את הטיפול הכי מסור והמשמעות היא, למצוא עבורו מסגרת מתאימה .לעתים מדובר במסע לא פשוט, משום שמפקידים כאן את ‘האוצר’ הכי יקר ללבם. מה שחשוב להורים, לבד מהדאגה לשלום הילדים הוא גם האהבה והחום שיקבלו מעובדי המעון.
עבור הורים אלו במיוחד, עומד להיפתח מעון חדש בגבעת שמואל כבר בשנת הלימודים הקרובה,(בעוד כשמונה חודשים).המעון החדש מצטרף לרשת : ‘הנסיך הקטן’ המונה שני סניפים בגבעת שמואל: סניף פרטי שפועל כבר מעל שש שנים, וסניף תמ”ת שיפתח בשנה הבאה. המעון  מיועד לגילאי 3 חודשים עד 3 שנים, על פי קריטריון זכאות משרד העבודה והרווחה (לשעבר התמ”ת).                  את ‘הנסיך הקטן’ ינהלו בצוותא איילה ועמי בריח, זוג נשוי  והורים בעצמם, המתגוררים בגבעת שמואל . השניים זכו במכרז, מטעם עיריית גבעת שמואל  בזכות שנים רבות של ניסיון בניהול מסגרות דומות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עמי ואיילה בריח: “כל מה שילד צריך, זה מבוגר  אחד שיאמין בו’. אנו דוגלים ומאמינים לציטוט זה שנאמר מפיו של  הרב קרליבך. תחום החינוך יקר לליבנו, כמי שגדלו במשפחה העוסקת בתחום זה כבר שנים רבות. בתור הורים ואנשי חינוך אנו  מודעים לחשיבותם של השנים הראשונות, שבהן דמותו של ילד מתעצבת. אנו מגדירים את המעון כמשפחה, שעובדת יד ביד עם ההורה בכדי לפתח בצורה אופטימלית את האופי של הילד”.
הנסיך הקטן באור יהודה

מה מיוחד במעון ‘הנסיך הקטן’?
“במעון הנסיך הקטן האווירה המשפחתית והחמימות מעל הכל, שעות הפתיחה נוחות במיוחד להורים עובדים החל מהשעה 7:00 בבוקר ועד 17:00 אחה”צ. בנוסף, המעון מרושת במצלמות לצורך בקרה ומעקב אחר המתרחש. יש לנו במעון גם תפריט בשרי עשיר ומגוון שיבושל ממש כאן במעון. המטבח אושר על ידי  משרד הבריאות ועובד בליווי תזונאית. הניסיון הרב שצברנו הן בגבעת שמואל והן  במעון השני, מעניק יתרון חינוכי וניהולי לילדים”.

אילו פעילויות חינוכיות יתקיימו במעון?
“מעבר לתרומתם של המטפלות, באמצעות סיפורים, משחקים ומוזיקה, יתקיימו במעון מספר חוגים כמו: חוג חיות, חוג ריתמיקה. בנוסף לכך הילדים ייהנו מחדר ג’ימבורי בגודל של כ-50  מטר שבו יתקיים החוג”.

‘הנסיך הקטן’
שלושה מיליון שקל הושקעו בבניית המעון  החדש, שנבנה בסגנון מודרני ויש לומר מרשים במיוחד. המבנה החדש נמצא ברחוב האתרוג. הקומה הראשונה, אמורה לשמש שלוש כיתות מעון, שיחולקו לפי גילאים.

לכל מי שמעוניין שהנסיך הפרטי שלו ישתלב כאן במעון, ימי הרישום הצפויים הינם בין 4.2.18-22.2.18 במשרדי המעון הפרטי: עוזי חיטמן 1 גבעת שמואל
לפרטים 050-8883908/9 עמי / איילה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

4 תגובות

  1. מצטרפת להמלצות אכן מעון ביתי וחמים עם צוות מטפלות מנוסות
    אפשר להיות רגועים ושלווים
    שוווווה
    אין על עמי ואיילה

  2. מעון ממש מצויין ומומלץ מאוד אפשר לסמוך עליהם בעיניים עצומות ולהיות שקטים..אין על איילה ועמי ושאר הצוות המדהים!!

  3. כל הורה חולם למקום הכי בטוח ורגוע לנסיך שלו… אז כן זה המקום!!!! ממליצה בחום רב על הצוות המדהים על היחס האישי הנתינה האכפתיות החיוך … עמי ואיילה הם אנשים משיכמם ומעלה. שקט נפשי לילד שלי זה המקום….שווה שווה שווה

  4. מעון נעים וחמים. יחס מעולה הילדים מרגישים ממש כמו נסיכים. כול ילד מקבל מה שהוא צריך כאילו הוא היחיד. כדאי מאוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק

פועל נפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה ביהוד ונפצע בינוני

תפריט נגישות